Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tessy_
ORIGINAL: *LilleVinkel*
Så artig [:)] Hypnose høres så spennende ut!
Er ganske artig! Sambo jobber med det [;)] Lært mye av bla. jonathan royle, så de kjenner jo hverandre litt..
ORIGINAL: LaMona
Nå ble jeg nyyyyyyyyysgjerrig.. [8D]
Så artig [:)] Hypnose høres så spennende ut!
Er ganske artig! Sambo jobber med det [;)] Lært mye av bla. jonathan royle, så de kjenner jo hverandre litt..
Er han? Så gøy da [:D][:D] Tante gikk til noe hypnose greier da hun slet med å blir gravid hun [:)]
Ja, han jobber med det daglig[:)] Og holder show innimellom... Han holdt show på the gatering i vikinskipet på hamar i påske bla. [:)]
Men til vanlig jobber han med vane endringer[:)]
ORIGINAL: Studinen88
Ja, han jobber med det daglig[:)] Og holder show innimellom... Han holdt show på the gatering i vikinskipet på hamar i påske bla. [:)]
Men til vanlig jobber han med vane endringer[:)]
Jeg fant ut her om dagen at en i klassen min var en av de som vant billetter til showet hans i Tønsberg (mulig dette var rundt termintider for oss?), og var dermed en av de som ble hypnotisert! Strippa og greier gjorde han visst [;)] Han mannen din altså! Som får folk til å gjøre sånt no' [8D] Jeg tror klassekameraten min var strålende fornøyd altså [;)]
Også så bra at dere får tatt fly istedet! Det hørtes ikke ut som noen artig biltur [8|]
ORIGINAL: CathogBen
Wow, kult! Sånne ting fascinerer meg noe voldsomt! Holder han noe show i Oslo eller?