hurra!!!!!

Cile_mor

Glad i forumet
Pammis tipsa meg at det var blitt liv igjen her, så da måtte jeg ta turen innom[:)]
Dermed har jeg nok en plass å henge i disse permisjonstider[:D]

Såe.... hello girls[:)]

Heeeei Cile-mora! [:D]

Hur är läget?

her går det veldig bra[:)]
har jo permisjon å bare koser meg med guttene mine - har jo virkelig blitt i undertall nå
som Andreas entret inn i familien...[8|][8D][;)]
For øgonblikket så har er vi i gang med dåpsplanlegging, noe som gir skikkelig flashback
fra sist gang[:)]

Huldis: weeee tilbake[:)]

Julita: grattis med twins i magen - d kaller jeg å virkelig slå på stortromma[:)]
Hvordan går det med deg å magen??

Jeg vet alt om å være i undertall, Cile [&o][8D]. Men de dagene er snart over. Du får satse på tvillingjenter du også . Ja, vi tenkte at når vi først skal smyge en plass til en i vår lille, ringe bolig så kunne vi like godt gå for to. Babyer tar vel ikke så mye plass [8|]. Nei, du skal tro vi fikk sjokk på O.UL. når de fant to der og jeg som hadde fnyst av alle som hadde insinuert at jeg var så stor at det var mer enn en der inne. Ikke den verste overraskelsen man kan få da [:D]. Formen min er rimelig høygravid, men har ikke noen store vondter, så klager ikke.

Hei Cile!!! Så kjekt å se deg igjen og! [:D] Går det bra med dere?[:)]

Edit: og deeeer leste jeg resten av tråden.. Hehehe..

Pijah: det går bra vet du, skal ikke klage[:)]
Kjenner jeg er veldig glad for at det er blåst liv i august 2007 - it made my day for å si det sånn[:)]

WEEEEEEEEEEEEE CILE IS HERE TOOOOOO[:D][:D]Nå er vi snart alle her igjen.

ja, gjorde ingenting at det våknet litt igjen her..
Ingen som kan måle seg med dere skjønne jentene, det er ikke det samme på nytt terminforum altså! Føler liksom jeg må jobbe så iiiinnmari for å bli kjent med folk, mens dere egentlig kjenner meg.. Eller.. kjente meg.. Og da er ikke veien så lang tilbake! [:)]

Pammis: liiiiitt igjen til vi er fulltallig, kanskje, men vi kan jo jobbe mot det?? [:D]

ORIGINAL: Pijah

ja, gjorde ingenting at det våknet litt igjen her..
Ingen som kan måle seg med dere skjønne jentene, det er ikke det samme på nytt terminforum altså! Føler liksom jeg må jobbe så iiiinnmari for å bli kjent med folk, mens dere egentlig kjenner meg.. Eller.. kjente meg.. Og da er ikke veien så lang tilbake! [:)]

Pammis: liiiiitt igjen til vi er fulltallig, kanskje, men vi kan jo jobbe mot det?? [:D]

Litt overivrig der ja kanskje men jeg er en evig optimist vetu Pijah.Det skal jobbes intenst mot å bli allemann alle igjen ja.Bare så synd at jeg ikke husker på alle sammen[8|]
([8D]

ingenting er som litt god gammeldags chickenpam-entusiasme

ORIGINAL: pamelahjørdis83

nei du dæven, har du begynt æ blæs i bartan???[8D]

Så koselig!!! [:D][:D]

ORIGINAL: Cile_mor

nei du dæven, har du begynt æ blæs i bartan???[8D]

røyke å drikk... farlig å ha permisjon skjønner jeg[8D][;)]

Liiitt skummelt ja ska æ fortell dæ..sitt no her å røyke og drekk æ..men e itj DET multitasking så veit no itj æ

Hei

Back
Topp