Hurra og fredag

Nattlys

Gift med forumet
Sitter her og ser på treningsklær på nett. Gleder meg sånn til å kunne røre litt på kroppen igjen![:)]
Så får i allefall jeg litt ekstra motivasjon når jeg har noe fint å ha på meg! Om jeg bare skal begynne å trille småturer[:)]
Noen som har noen tips?[:)]
Har funnet noen topper, men vil gjerne ha en bukse (ikke tights). Regner nemlig med jeg ikke kommer meg inn i de gamle treningsklærne mine med det første..hehe..

Ellers er det fredag- hurra! Har spist to grønne epler...men vil ha mer. Å drikker cola! Har ingen planer, så sitter bare her å ser på tv[:)] Dere?

På h&m og sikkert lindex oxo har de sånne bukser i tights stoff men som ikke er intilsittende[:)] Og på Cubus har de noen som er inn i livet og nederst på føttene, men ganske løs i beina.. Tror de vil være fin og god, og trille turer og småtrene i [:D]

Jeg har spist fruktsalat med krem på (fløte med 36% mindre fett[:D]) og sett norske talenter, og nå sitter jeg her og funderer på om jeg skal lage meg noe mat [;)]

Åh det skal bli deilig og trene igjen ja. Gleder meg til å gå laange turer med lillegutt 
Enig i at litt nytt treningstøy motiverer. Har ikke så mange tips å komme med egentlig, har du sjekket hm sine sider ? Synes de bruker å ha litt fint. Liker veldig godt sportstoppen de har der. Vurderer faktisk å kjøpe noen til å ha på om natta istedenfor ammebh [8|] Liker best å handle treningstøy i butikker så jeg får prøvd de, vil gjerne ha det mest mulig behagelig [:D]

Ingen tips til nettsider med treningstøy dessverre. Gleder meg selv til å kunne bevege meg mer!! Det skal bli så deilig å kunne gjøre som man vil igjen! [:D] Bare enkle ting t.o.m!

Jeg sitter å drikker cola jeg også faktisk - og lillegutt er helt sprelsk i magen. Han liker nok cola [8D]
Sitter å titter på norske talenter nå, og etterpå blir det senkveld.

Ser litt på ellos.no, der har de en del fint[:)] Synd det ofte koster skjorta å kjøpe noe nytt!

Egentlig litt skuffa, har aldri likt vanlig cola...å plutselig vips! Nå er det det eneste jeg vil ha..[&:] Sukker sukker sukker..

Åå nå fikk jeg veldig lyst på cola [8D] Egentlig aldri likt det noe særlig her heller, men fikk veldig lyst på nå. Sikkert fordi vi ikke har det [8|]

Back
Topp