Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei på dei! Kjekt å se enda en augustmamma her inne ;) nå er vi 4 stk, og kanskje kommer det flere! Gratulerer med spiren, så deilig det må være å se at alt er i orden! Tror jommen meg jeg må komme meg på en ul snart jeg også. Holder på å bli sprø av tanken på å miste en gang til!Tante Catti skrev:
memape skrev:Hei på dei! Kjekt å se enda en augustmamma her inne ;) nå er vi 4 stk, og kanskje kommer det flere! Gratulerer med spiren, så deilig det må være å se at alt er i orden! Tror jommen meg jeg må komme meg på en ul snart jeg også. Holder på å bli sprø av tanken på å miste en gang til!Tante Catti skrev:
fire?! Deg og besnik.. Hvem flere? Ja hvis du har mistet før skal du vel ha tettere oppfølging? Det er i hvertfall verdt det! :)
Tante Catti skrev:memape skrev:Hei på dei! Kjekt å se enda en augustmamma her inne ;) nå er vi 4 stk, og kanskje kommer det flere! Gratulerer med spiren, så deilig det må være å se at alt er i orden! Tror jommen meg jeg må komme meg på en ul snart jeg også. Holder på å bli sprø av tanken på å miste en gang til!Tante Catti skrev:
fire?! Deg og besnik.. Hvem flere? Ja hvis du har mistet før skal du vel ha tettere oppfølging? Det er i hvertfall verdt det! :)
Budeiamedspire er også augustmamma ;) Tror neppe jeg får mer oppfølging pga en SA, det er jo veldig vanlig, men tenker jeg tar en tur til legen snart, må bare komme litt lenger enn 6+3 ;)
Tante Catti skrev:memape skrev:Hei på dei! Kjekt å se enda en augustmamma her inne ;) nå er vi 4 stk, og kanskje kommer det flere! Gratulerer med spiren, så deilig det må være å se at alt er i orden! Tror jommen meg jeg må komme meg på en ul snart jeg også. Holder på å bli sprø av tanken på å miste en gang til!Tante Catti skrev:
Budeiamedspire er også augustmamma ;) Tror neppe jeg får mer oppfølging pga en SA, det er jo veldig vanlig, men tenker jeg tar en tur til legen snart, må bare komme litt lenger enn 6+3 ;)
Så moro med bilde!! Sa de noe om størrelsen på embryoet i forhold til hvor langt du er på vei? :-)simsa skrev:
løvelykke skrev:Tante Catti skrev:memape skrev:Hei på dei! Kjekt å se enda en augustmamma her inne ;) nå er vi 4 stk, og kanskje kommer det flere! Gratulerer med spiren, så deilig det må være å se at alt er i orden! Tror jommen meg jeg må komme meg på en ul snart jeg også. Holder på å bli sprø av tanken på å miste en gang til!Tante Catti skrev:
.....og meg ;)