Hurra!LANG natt!!

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
I natt sov Eline fra kl 21-08. Det blir bare bedre og bedre. Nå håper jeg bare hun holder denne rytmen fremover. Går fint bare hun våkner etter kl 6. hehe....Våkner hun før kl 6, stapper jeg smukken i henne...Da sover hun noen timer til...Det er så gøy med barn som sover!!!!!:):):)

HELDIGGRISEN!!!!!!!!!!!!![;)] Skulle ønske jeg var like heldig.......

heldiggrisen!!!![:D][;)]

Samma her, han har sovet hele natten i over 2 mnd nå (forutenom da den 1 tanna kom[;)]), og nå begynner han å bli trøtt tidligere og tidligere for hver dag, igår sovna han før 20(idag oxo), og sover til 07.30-08.00 uavhengig av når han sovner... DEILIG JA!!!!!!!!!!!!

løkky ju!!! her har det vært ok nå etter ferien - Petter har som regel sovet til klokka 5+. men max til klokka 6. så ble vi litt syke og forkjøla og hele greia skar seg. to netter har han våkna ti på to, og bare puppen har vært bra nok. må nok gjøre meg streng, men han skal få bli helt bra igjen først. hjelper jo litt å puppe når nesa er tett. hmmm dette ble visst lenger enn jeg hadde tenkt [:)] men søvn er jo viktig da!!!

Så deilig da! Går ganske bra med soving her i gården også for tiden, sover som regel fra 2200 til seks-syvtiden om morgnen, men våkner hun tidligere så vil hun ikke legge seg igjen altså, selv ikke etter pupp...

Så deilig da! Hva spiser hun før hun legges?

Jenta mi spiser grøt kl 19.30 og pupp etter det. Så steller jeg henne og hun får en pupp til i 20.30-tiden. Sovner kl 21!

Back
Topp