HURRA! Innen Lørdag er jeg 2 barns mor <3

siw83

Blir kjent med forumet

Var til samtale på føden i dag og fikk igangsetting av fødsel på torsdags morgen.
Om fødselen ikke starter innen 2 døgn blir det keisersnitt.
Så det blir uansett et junibarn,senest på Lørdag... Wiii...

Har den siste uka hatt ekstremt sterke smerter i kjeven pga svangerskapet.
Hadde det samme sist,antageligvis nerver i klem.
Har tatt Palargin Forte i samråd med lege,men til og med det har ikke hjulpet.
har ikke sovet på 6 døgn så er fullstendig utslitt.
Så utrolig deilig å bli hørt og å vite at dette snart er over!

På torsdag er jeg 38 + 4.
Håper fødselen går som normalt og gleder meg til å møte jenta vår <3

et godt råd, høres meeeget rart ut, men det er verdt å prøve...
om du klemmer på hånden din, masserer akkurat dær hvor tommelen og pekefingren skiller lag, i skjelettet,ikke huden, skal det være litt ømt dær, det er et veldig effektivt punkt for smertelindring i framdelen av overkroppen, så om du masserer godt dær, prøv gjerne på begge sider fordi noen ganger er det mer effektivt på en bestemt side... er et "dopingpunkt" innen akupunktur da det demper smerte...
vet det høres rart ut, men jeg gjorde det da jeg hadde syyyk tannverk, og etter et par-tre timer hadde jeg ingenting vondt og greide da vente til neste dag med å få ordnet tanna, som var sprukket helt til nerven... min svigermor prøvde også dette, som hun kalte det - i et desperat øyeblikk fordi ingen tabletter hjalp, og sannelig var nattesøvnen berget for henne også...

håper det kan funke.. uansett, lykke lykke til med fødsel og heldige du som snart holder skatten din i armene :)

Masse lykke til!!!!

Takk for råd.
Jeg har prøvd alt! Alle punkter som som kan trykkes,vært hos akupunktur og hos Naprapat... Det trigger det til å bli vondere... Så eneste forklaringen jeg har er at det må være nerver i klem ;)

Så spennende! Masse lykke til!

Er du stressa med å få alt klart nå, eller er alt som det skal være før baby kommer? Det er jo absolutt ikke lenge til lørdag nå 

Oæææ! Det er jo ikke lenge til! Så spennende!!

Høres felt ut å ha det så vondt da:( Godt at du snart skal få slippe å ha det slik mer.

Ønsker deg masse lykke til!

uff,høres ufattelig slitsomt ut :/
godt de lar deg få slippe å gå sånn lenger.
masse lykke til,nå er straks målet nådd :D

Takk for det :)
Alt er klappet å klart her så er ikke stresset :)
Bare gleder meg stort til å få hjem snuppa!!

Blir satt i gang i morgen,så spennende å se om det skjer noe med en gang eller hvor lang tid det tar. Skal uansett bli deilig å få dette svangerskapet overstått :)

Tihi,starter i morgen så nå er hun her snart! Lykke!

Tusen takk for det :)

Tusen takk for det.
Det har vært et helvete uten like,så veldig lettet over at de lar meg slippe å gå lenger...

Back
Topp