Hurra hurra!

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Vi fikk det faktisk for 90.000 under takst, så det er vi kjempefornøyde med. Vi har vært rundt og tittet en liten stund nå og markedet ser ut til å ha "kjølnet" veldig. Leiligheter midt i Tønsberg sentrum (som den vi har solgt) går veldig fort og litt over takst. Den vi har kjøpt ligger 3 km utenfor sentrum og har stått på markedet en liten stund. Det samme gjelder andre eliligheter vi har sett på utenfor sentrum, de ligger elnger ute for salg, har problemer med å dra folk til visninger osv. dermed kan man også få dem litt billigere.

Jeg er enig ang. kjøkkenet, ville ikke valgt den fargen selv, men helt ok og som du sier godt med skapplass [:D]

Så bra! [:)]
Syntes det ser ut som en lys og fin leilighet, med god plass. Ikke noe problem å gjøre noe med fargen på ting - ikke på kjøkken heller om man gidder... [;)]
Og lekeplass til Emma - helt topp!

GRATTIS!!!!
Da hjelp det at vi kryssa for deg[;)][:D]

syns den var knallfin jeg. så ut som det var god plass, og et greit område å ha barn i. skikkelig greit med lekeplass[:)]
da krysser jeg for at du får masse gode naboer og[;)]

Det så jo kjempefint ut! Der kommer dere til å få det bra. Fint med lekeplass og uteområder til barna også![:)]

Gratulerer![:D] 

Så utrolig bra da!!![:D][:D][:D]

Gratulerer masse masse!![;)]

Dette blir spennende! Håper dere får det kjempefint![:)]

ORIGINAL: Glad70

Det så jo kjempefint ut! Der kommer dere til å få det bra. Fint med lekeplass og uteområder til barna også![:)]

Gratulerer![:D] 

Gud den var fin.. Grattis med leiligheten[:D]

Tusen takk alle sammen [:D]

Gleder meg veldig til å flytte nå!

ORIGINAL: Nildro

Så bra! [:)]
Syntes det ser ut som en lys og fin leilighet, med god plass. Ikke noe problem å gjøre noe med fargen på ting - ikke på kjøkken heller om man gidder... [;)]
Og lekeplass til Emma - helt topp!

Sign!
Gratulerer [:)]

Gratulerer sååå masse med ny leilighet! Den ser skikkelig råflott ut! [:D][:D][:D][:D]  Så kjekt for dere! [:D][:D]

Back
Topp