Hurra hurra

Takk for det ;)
Var hos legen istad og hun ville sykemelde meg ut uka (jobber med barn så) men det orker ikke jeg ikke. Da får jeg heller ha utevakt og ikke gi barna kos! Men det blir vanskelig... :/ er så koselig når unger på 6-8 år sier de har savnet meg og at de er glad i meg..

God bedring! :) Og gratulerer med 8 uker! :D

Da regner jg med at arb.giver hadde sagt ifra om dette og ikke vært takknemlig for at jeg kom igjen.

Sniker fra juni, jeg har også mistanke om at omgangsyken har tatt meg. Fikk streng beskjed om å holde meg hjemme 48 timer etter siste gang jeg spydde. Jeg ble nektet å komme på jobb. Jobber i helsevesenet, så er mye av det samme. Har du sagt til sjefen at du har omgangsyken ? For synes det er veldig merkelig at hun godtar at du er i jobb

8 uker her også :D 20% det!

48-timers regel på jobb hos meg også.. Og her har vi fått skiv om at barne må ha 48 timer uten oppkast og/eller diaré før de komme tilbake i barnehagen.. Så da burde det nok gjelde for ansatte også. Kjedelig å smitte noen nå før jula.. God bedring :)

Jeg syns absolutt man skal overholde en 48t regel, hvis ikke alle gjør det, så blir man jo nesten ikke kvitt "shiten"!! Uansett hvor mye man vil dra på jobb/jobben trenger deg. Og hvertfall når man jobber med barn...OG det er rett før jul.
Men det er hva jeg syns ;) God bedring i hvertfall!

Jeg får litt sjokk jeg! Dra på jobb med omgangssyken når du jobber i barnehage?:o for meg er det egoistisk. Tenk på de stakkars barna som blir syke i jula. Omgangssyke er svært smittsomt. Så det holder ikke å holde seg unna og ha god hånd hygiene.

Virker som om det er eldre barn enn barnehage :)
Men uansett er jeg enig, det er en grunn for at man er så strenge med den regelen.

Men ikke bli så snurt da, det er jo ingen som ikke ønsker deg god bedring selv om de sier at du burde overholde regelen :) En uke med sykemelding var kanskje litt voldsomt da, men en egenmelding med 48 timer fra siste symptom ville jeg tatt :D

Bare jeg som antok at det var barnehage :) men uansett så er det dårlig gjort! Man påtvinger jo andre sykdom i jula. Siden man i slike jobber er så tett på hverandre. Jobber selv i helsevesenet og er ikke lenge siden vi hadde den epidemien både blant ansatte og beboere. Det unner jeg ingen.

Back
Topp