Hurra hurra hurra!

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Jeg har omsider fått godkjent den siste innleveringen, veldig sent siden eksamenene gikk slag i slag, men nå er alt overstått for i år. Nå i dag fikk jeg vite at den siste innleveringen i statistikk var godkjent, statistikk er virkelig det jævligste jeg har vært borti noen gang. Siden den var godkjent så lå eksamenskarakteren min klar og ventet på meg, vi hadde skrevet en forskningsbasert oppgave om matematikkdidaktikk i skolen, og jeg plagdes ekstremt. Hatet hele oppgaven, ja: Hele faget.
Men vet dere hva?
Jeg fikk B!!! Seriøst, jeg fikk den nest beste karakteren man kan få, i det vanskeligste jeg noen gang har vært borti! Jeg var forberedt på å stå med nød og neppe, og jeg ville feire om jeg fikk E, fordi det betydde at jeg hadde stått og slapp å ta det om igen. Og så fikk jeg B!! Hurra!!! :D

Så tusen takk til de snille sjelene som leste eksamenen min, det hjalp på. ;)

Jeg blir jo helt skuffa, ingen verken her eller på feisboka som gidder å gratulere meg? :S

Jeg har deg ikke på facebook, men kan gjerne gratulere deg her!! 

Gratulerer så mye med en fortjent superbra karakter!!!! 

Hurra for toneany!! 

Der ja, hjertelig takk. ;)

Ble jo helt full av adrenalin, og når det ikke er noen andre enn Sofie hjemme sammen med meg så må jeg jo spre det på nettet, men der var det altså mager respons. :p

wow! Det er jo bare super duperer bra! Gratulerer med en fantastisk karakter!

Gratulerer så mye 

Gratulerer så mye :) Kjempebra jobba!

Gratulerer så masse :) Jeg sa jo at det så ut som en bra oppgave ;)

Tusen takk alle.
Andre gang: Takk igjen for gjennomlesningen, sånt hjelper altså utrolig mye når man ser seg blind på sin egen tekst. :)

Gratulerer så masse!! Hørtes ut som et kjempevanskelig emne, som jeg iallefall ikkje sjønte mye av.. Så da er det sikkert en bragd å få så god karakter!!

FLINK!!

Gratulerer, så moro når det går mye bedre enn forventet :)

Back
Topp