Jeg har omsider fått godkjent den siste innleveringen, veldig sent siden eksamenene gikk slag i slag, men nå er alt overstått for i år. Nå i dag fikk jeg vite at den siste innleveringen i statistikk var godkjent, statistikk er virkelig det jævligste jeg har vært borti noen gang. Siden den var godkjent så lå eksamenskarakteren min klar og ventet på meg, vi hadde skrevet en forskningsbasert oppgave om matematikkdidaktikk i skolen, og jeg plagdes ekstremt. Hatet hele oppgaven, ja: Hele faget.
Men vet dere hva?
Jeg fikk B!!! Seriøst, jeg fikk den nest beste karakteren man kan få, i det vanskeligste jeg noen gang har vært borti! Jeg var forberedt på å stå med nød og neppe, og jeg ville feire om jeg fikk E, fordi det betydde at jeg hadde stått og slapp å ta det om igen. Og så fikk jeg B!! Hurra!!! :D
Så tusen takk til de snille sjelene som leste eksamenen min, det hjalp på. ;)
Men vet dere hva?
Jeg fikk B!!! Seriøst, jeg fikk den nest beste karakteren man kan få, i det vanskeligste jeg noen gang har vært borti! Jeg var forberedt på å stå med nød og neppe, og jeg ville feire om jeg fikk E, fordi det betydde at jeg hadde stått og slapp å ta det om igen. Og så fikk jeg B!! Hurra!!! :D
Så tusen takk til de snille sjelene som leste eksamenen min, det hjalp på. ;)