Hurra for....

Har du fått vite??

Her er det hurra på mannens vegne. ;) Nå er det så stor pågang at jeg ikke får logget inn selv. :P Kvart over 7 på morgenen?? Skal ikke folk på jobb?? :P

æsshh.. rådgiveren min som har med lønna å gjør lurt mæ.. evt beregna feil!
får restskatt på 900 :(
neste år ska æ beregne sjøl gitt!

Ja, fikk igjen bra sist år og, var mer skeptisk nå... MEN det ble jaggu noen lapper inn ja :D Greit med skatt når man får igjen penger, da blir det som en fin sparing :)

æsshh.. rådgiveren min som har med lønna å gjør lurt mæ.. evt beregna feil!
får restskatt på 900 :(
neste år ska æ beregne sjøl gitt!

Bra det ikke var noe mer da, er jo de som får på flere tusener i baksmell :o Vi får håpe for bedre tall neste år!:)

Bra det ikke var noe mer da, er jo de som får på flere tusener i baksmell :o Vi får håpe for bedre tall neste år!:)

glad det ikke var mer ja.. skal ikke stole på andre enn meg selv denne gang når det skal beregnes.. dama på skatten har nok beregna feil :/
men har enda litt tid på meg til å endre.. håper det går ned noen hundrelapper værtfall :)

Fikk også igjen noen kroner! Men mannen fikk igjen såpass vi får en fin sommer :)

Hurra!!! Jeg får igjen på skatten jeg også! :D
Alle pengene mine skal inn på høyrentekontoen! Kan komme godt med i månedene fra permisjon er over til barnehagestart.

Her ble det ett mangesiffret tall i baksmell! Det er blitt gjort noe feil ser jeg, spent på hvordan det blir når det blir fikset...

Back
Topp