Hurra for positiv test

Starfish

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
En fin morgen på meg i dag! Det gjør ar jeg kan komme hit og hilse på august-damene:happy:

Sov lett i natt fordi jeg var så spent på tempen og testen jeg skulle ta i dag, 12 DPO. Tempen var høy, men sov jo ganske lett så vet ikke om den ble helt riktig. Tempet til rett tid og én time før (våknet).

Fin rosa strek da jeg testet.

Så følelsen av større pupper de siste to dagene har kanskje også stemt:cat: Ellers har jeg kun hatt mensmurringer 8-10 DPO.

Dette er vår 7. pp (én pp utgikk pga jobbreise). Forsøkt i 7-8 måneder. Første pp med letrozol.

Ikke mistet før, håper spiren sitter til termin!
 

Vedlegg

  • 346E3C2B-1E6A-4E60-BABA-A88AEF8D643C.jpeg
    346E3C2B-1E6A-4E60-BABA-A88AEF8D643C.jpeg
    22,4 KB · Visninger: 61
En fin morgen på meg i dag! Det gjør ar jeg kan komme hit og hilse på august-damene:happy:

Sov lett i natt fordi jeg var så spent på tempen og testen jeg skulle ta i dag, 12 DPO. Tempen var høy, men sov jo ganske lett så vet ikke om den ble helt riktig. Tempet til rett tid og én time før (våknet).

Fin rosa strek da jeg testet.

Så følelsen av større pupper de siste to dagene har kanskje også stemt:cat: Ellers har jeg kun hatt mensmurringer 8-10 DPO.

Dette er vår 7. pp (én pp utgikk pga jobbreise). Forsøkt i 7-8 måneder. Første pp med letrozol.

Ikke mistet før, håper spiren sitter til termin!
Gratulerer så mye! :Heartred
 
En fin morgen på meg i dag! Det gjør ar jeg kan komme hit og hilse på august-damene:happy:

Sov lett i natt fordi jeg var så spent på tempen og testen jeg skulle ta i dag, 12 DPO. Tempen var høy, men sov jo ganske lett så vet ikke om den ble helt riktig. Tempet til rett tid og én time før (våknet).

Fin rosa strek da jeg testet.

Så følelsen av større pupper de siste to dagene har kanskje også stemt:cat: Ellers har jeg kun hatt mensmurringer 8-10 DPO.

Dette er vår 7. pp (én pp utgikk pga jobbreise). Forsøkt i 7-8 måneder. Første pp med letrozol.

Ikke mistet før, håper spiren sitter til termin!
Gratulerer kjempemye! :Heartbigred
 
Så gøy :knegg: velkommen i gjeng vår :flower
Gratulerer så mye :Heartred
Gratulerer så mye❤️

takk! Gleder meg til å henge med dere:smiley-bounce012

Ja, heldigvis! Termin 6.august :joyful: Og du?

8. august:cat:

Gratulerer så mye og velkommen inn hit til oss!! :)

Gratulere så masse:smiley-bounce016
Gratulerer kjempemye! :Heartbigred
Gratulerer så mye ☺️♥️

Tusen takk! Så fint å få dele denne nydelige nyheten med dere her, er jo bare mannen min og jeg som vet om det til nå. For en reise vi har foran oss:dummy:
 
Back
Topp