Hurra for meg!

babyT

Forumet er livet
Idag er jeg 12 uker på vei [:)]

Så nå kommer det masse babystøv til jentene her inne

Gratulerer sååå mye babyT og Froskus! [:)]  Det er en good følelse [:)] 

Gratulerer så masse til deg og din kjære froskus!
Tenk at det allerede er gått 12 uker! [:)]

Tenk at det allerede er gått 12 uker!! Gratulerer så mye til deg og din kjære [:D]
Kos deg videre i svangerskapet!!

hipp hipp hurra BabyT!! Så fort tiden har gått for dere[;)] Må være uendelig deilig å ha kommet over 12 uker. Skal dere fortelle mange nyheten i dag, eller vet alle det fra før av?? Stor klem til dere begge fra Sarah[:)]

GRATULERER! Så deilig at du har tippet 12 uker!

Gratulera så masse med 12 veker[:)][:)] Kan ikkje tru kor fort tio har gått[;)]

ORIGINAL: kate

ORIGINAL: kate

Gratulera så masse med 12 veker[:D] Nå skal nyheten spredes? Eller har dere alt sagt det til mange?[:)] Uansett, tiden har gått fort, tenke seg til, plutselig har du og Froskus en liten en[;)] Hihi[:D]

Gratulerre så mye med 12 uker til den kommende mor og far, tenk da er dere snart i 2. trimester[:)]

Gratulerer så mye med 12 ukers dagen!! Og takk for en hyggelig dag på kafe i dag [:D]

Klem fra Guria [:D]

Oj dette har gått fort!!!

Gratulerer!!!

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen!

Vi har feira dagen med å se på vogn (Emmaljunga Edge Dou), kjøpt navnebok (må jo begynne å lete etter navn) og så har vi vært på kafé sammen med Guria og Nathaniel. Det var kjempekoselig! Så i tilfelle dere lurer jenter; de er minst like koselige i virkeligheten som det de er her inne [:)] Håper vi kan treffes neste gang vi kommer sørover også!

Nå har vi pakka og skal snart legge oss. Kjører fra Støren imorgen. Skal overnatte i Luleå før vi kjører videre til Lakselv etter et stopp på IKEA i Haparanda. Skal blant annet kjøpe seng til knøttet. Kanskje vi finner litt andre ting til barnerommet også [:)] Er ikke særlig utvalg i Lakselv, så greit å handle litt når vi har muligheten.

hurra hurra hurra[:D]

eg kommer snart etter[:D]

Så fort det har gått. Gratulerer så masse med 12 uker.

Back
Topp