HURRA FOR MEG! *la-a-a-angt*

Åh, herregud så flink du er!! Stolt av deg<3
Du er en utrolig sterk person![:)]

Jeg har selv kommet meg gjennom en tøff periode i livet mitt. Jeg var jævelig mot familien min, skada meg, stjal fra butikker og folk jeg ikke kjente, og mye annet du skriver om.. Jeg hadde det ikke på langtnær like tøfft som deg da.. Å jeg holdt ikke på med narkotika, men drakk mye..

Du er hvertfall kjempe flink!![:)] Får ikke sakt det nok![:)]

For en sterk historie!!! Og for en sterk dame du er! Kjempeflink er du!!!
*måtte gråte litt her jeg nå*

ORIGINAL: lnie

Av alle menneskene jeg har møtt er du den som har imponert meg mest og du er den sterkeste jeg vet om. Mamma´n din er også ufattelig sterk og det lyser egentlig den spesielle morskjærligheten av det du skriver om henne.

Superpia! HURRA!

TØRKER MANGE TÅRER!

Hadde jeg vært et like sterkt menneske som deg skulle jeg vært så stolt av meg selv!

Du er helt fantastisk, stå på [:)]

Du er en fantastisk sterk jente,og jeg er utrolig stolt av deg!!!
Det er så godt å lese at du har klrt deg igjennom et hælvete,og at livet ditt nå er bra![:D]
Du fortjener all den lykke du kan få i hele verden,snuppa!
Jeg har desverre mistet flere venner til rusen,og har en tante som en narkoman,så jeg vet alt om hvor grusomt det livet er,og jeg blir så stolt og rørt når jeg leser historien din!

Jeg kjenner at jeg ble litt glad i deg ,jeg nå[:)]

Gratulerer så mye!!! Du er en utrolig sterk og fantastisk person! [:)] Takk for at du deler historien med oss! Stor klem!

Gratulera so masse med 5 år rusfri[:D][:D][:D] Er veldig stolt av deg! Flink du er[:D] Takk for at eg fekk lese historien din.

Jeg er helt utrolig imponert over deg. Triller noen tårer her nå, men det er i grunnen gledestrårer. Blir rørt over historien fordi du er så beintøff og et stort forbilde for veldig mange mennesker.

Mammaen din minner meg mye om min egen... og hun virker som et veldig godt menneske som har gitt enormt mye godt videre til deg.

Gratulerer så mye med denne dagen og alle andre merkesdager i årene som kommer.

Du er rett og slett helt suveren [:)]

ORIGINAL: Maggamor

Superpia, dette var en STERK historie å lese... Jeg synes du har vært superduper flink, og så er du sterk som deler denne historien med oss.. Klem[;)]

Må bare signere denne[:)]

Gratulerer så mye med 5år som rusfri! Du er bare kjempeflink.. Jeg er stolt på dine vegne! [:)]

Å tusen takk for at du ville dele historien din med oss, jeg må si at jeg beundrer deg veldig etter å ha lest dette! Du er utrolig sterk som greide å komme deg ut av det, selv om det var med god hjelp fra mamman din å Adrian. Mamman din høres ut som en fantastisk person, å ikke minst en fantastisk mamma!

Takk for at du deler dette med oss..
Man får et helt annet syn på ting når man får et innblikk i hvordan det er på innsiden.
Jeg har stor respekt for det du har klart, jeg kan ikke sette meg helt inn i det siden jeg aldri har vert der selv, men vet nok til å vite hvor stekt person du må være for å ha klart å komme deg gjennom dette. Det er desverre nok av de som ikke klarer det!!

oi! Du har virkelig levd et annet liv en gang i tiden! Kjempe stolt av deg som har klart å komme deg ut av det hele!!!! Gratulerer med 5 år
Og takk for at du delte historien din med oss..det var sterkt!

Back
Topp