Hurra for mannen!

Hurra for gubbis som står opp med tuppa så jeg får dra meg lenge på morgenen :)
 
Hurra for mannen som står på kjøkkenet og lager chop suey, de to siste ukene har han bestemt seg for å lære å lage kinesisk, og dette er den tredje nye retten han har prøvd seg på de siste par ukene.

Og hurra for at han nesten ble fornærmet da jeg spurte om han skulle være med på ultralyd, det var jo en selvfølge!
 
Hurra for mannen som lager alle måltid, gir meg vann midt på natta når jeg ligger over doskålen og vasker til huset mens jeg får slappe av!!! #takknemlig
 
Hurra for mannen min som setter opp håret mitt og stryker meg over ryggen mens jeg spyr og tømmer bøtta for meg etterpå. ♡
 
Hurra for mannen som gjør det meste i huset nå som jeg er dårlig! Kjempe flink med mini er han også <3
 
Flinke flinke mannen min som hadde ryddet av benken, tatt oppvasken og kastet søppel på fredag. Ble utrolig glad da jeg kom hjem fra jobb, og starte med middagen da, var som en drøm! :Heartbigred
 
Mannen min var verdens skjønneste når han stod opp idag. ..
Var helt fortumlet og livredd for å få kjeft da han hadde drømt at det var hans tur å skifte bleie idag tidlig og la meg sove, men han selv hadde innsett at jeg var borte når han stod opp og trodde jeg måtte skifte den igjen haha :p

Tror underbevisstheten hans virkelig ønsker å dele bleie skift arbeidet :)
 
Hurra for mannen som stod opp med minien i dag og. Det var rett og slett nydelig å sove en time ekstra :D
 
Hurra for den flotte mannen min som henter og bringer. Handler og lager mat. Masserer ryggen om jeg er sliten. konstant gir meg kjærlige blikk, et kyss og en liten kos til den kommende babymagen.

Jeg har nok kapret den beste der ute :D
 
Hurra for mannen som ikke lager lyd når han står opp, så jeg kan sove lenger, og som laga hele middagen igår så jeg kunne pusle med julegaver.
 
Hurra for mannen som står opp og lager frokost til kvalme meg og mini, uten å klage, før han svimer av i sengen med migreneanfallet han hadde da han våknet.

Og hurra for minimannen som passer på mammaen sin, som kommer med kosedyr og koseteppe, som får kledd på seg selv uppfordret og som klarer seg alene i timesvis når begge voksne ligger halvdau i sengen.
 
Hurra for mannen som har kalender for meg. Og hurra for at han glemmer å kjøpe ting (som han har sagt at han vil gjøre innimellom), slik jeg jeg får massasje i kalenderen hver dag :D

Og hurra for at han lager sin egen middag, selvom det er veeeldig kjedelig. :p
 
Back
Topp