Hurra for mannen!

Si-Bru1

Forelsket i forumet
Siden det er veldig lett å bli irritert på vår bedre halvdel i disse hormontider, så tenkte jeg at vi må ha en plass der vi kan skryte av han også! :D


Jeg gir mannen et hurra fordi istedet for å reise på julebord med jobben i morgen, så blir han hjemme slik at han kan ta snuppa med seg på julegateåpningen her vi bor ❤ :) Han hadde så lyst at hun skulle få treffe julenissen :D (jeg har seinvakt så jeg kan ikke bli med :( ) Snill pappa ;)
 
Hurra for mannen som alltid passer på meg uansett hvor sliten han er. Som tar energi fra et hemmelig lager når mini trenger oppmerksomhet og vi egentlig ikke orker.
 
Hurra for mannen som har verdens beste tålmodighet og er så fantastisk snill ..
Sier hver dag at han elsker meg og lille bøllefrø og susser alltid bøllefrø magen god natt <3
 
Hurra for mannen som alltid klarer å finne på middag selv når jeg ikke klarer og begge to er matlei. Og som husker å handle masse frukt. Og som alltid er så positiv, når jeg er engstelig. Elsker den mannen!
 
Hurra for mannen som står oppe mini så jeg kan strekke meg litt alene.
 
Hurra for mannen som alltid lar meg sove lenger de dagene jeg har fri elle seinvakter. Han fikser, kjører i barnehagen og henter. Hurra for mannen min som ofte lager middag Jeg er takknemlig for å ha en super snill mann :Heartred
 
Hurra for mannen, som alltid er god med alt og alle. Som står opp med barna å lager niste og froskost, og som lager middag igjen på ettermiddagen :)
 
Hurra for mannen som steller så fint med meg når jeg kun ligger på sofaen ♡
 
Hurra for mannen som har vaska hus og pynta til advent idag mens jeg var på jobb! Og hurra for han som nå ligger på gulvet på gutterommet, spiser kinder egg og kjører traktor med junior sånn at jeg får hvile litt på sofaen når formen er elendig.
 
For noen fantastisk flotte menn vi har :)

Hurra for mannen som trår til med alt slik at jeg kan bruke den lille energien jeg har på ungene!
 
Hurra for mannen som legger guttene for meg
 
Back
Topp