Hurra for dato

lillemor85

Blir kjent med forumet
jeg skal ha planlagt keisersnitt og endelig er datoen satt!! Hurra!!!
Jeg har hatt bekkenløsning siden før positiv test, så nå er det veldig deilig å ha en bestemt dato å se frem til!
 
Hurra :D skal også ha planlagt keisersnitt og er ubeskrivelig deilig å ha en dato!
 
Ja!! :happy:
Hadde planlagt keisersnitt forrige gang også, da på ahus, og da ble datoen bestemt mye tidligere, men denne gangen blir det i Kongsberg og her er det ikke så stor pågang at de måtte bestemmes tidlig. Jeg skulle gjerne hatt datoen så tidlig som mulig, jeg da ;)
 
Så deilig å ha en dato å forholde seg til. Ekstra deilig er det alltid spesielt med masse smerter med i bilde
 
Ja!! :happy:
Hadde planlagt keisersnitt forrige gang også, da på ahus, og da ble datoen bestemt mye tidligere, men denne gangen blir det i Kongsberg og her er det ikke så stor pågang at de måtte bestemmes tidlig. Jeg skulle gjerne hatt datoen så tidlig som mulig, jeg da ;)

Jeg skal ha på ahus og jeg fikk datoen i juni, så har telt ned dager ganske lenge nå haha :D begynner å bli så utålmodig :O
 
24. Oktober, så heldigvis ikke så veldig lenge igjen :) Hvilken dato fikk du?
Her ble det 3. november :)
Vi hadde håpet på 31. oktober så vi fikk rett på BHG plass, men her opererer de bare på torsdager, så da ble det ikke slik. Vi gleder oss likevel :love7
 
Skulle også gjerne hatt en dato!:p men er vel bare å smøre seg med tålmodighet og akseptere at han kommer når han har tenkt. Snart 37 uker, og da kan han jo komme når som helst, men kan også ta 5 uker!
 
Back
Topp