Hurra :D

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Endelig tørr jeg å titte inn i mars-forumet uten stikk i magen :D

Fredag lå hcg på 6751 og idag 11936[emoji173] 77% stigning [emoji177]

Gyn sa hun hadde tid til å ta en ny ul men det var fortsatt liten sjanse for at hun så noe, så jeg takket først nei for å ikke blir urolig. Så pratet vi litt om at alt så jo normalt ut ift å være 5+2 på fredag. Så sa hun igjen at hun hadde tid til å ta en titt, så jeg tenkte at om det skulle være noe der hadde jeg blitt mer betrygga enn urolig om det ikke var noe der enda (som hadde vært normalt mtp at det hadde gått to dager).
Og der var det endring, jeg så det selv med en gang uten at hun så noe. Fredag var det et lite tomt, svart hull, idag var det noe skygger inni der. Hun pekte og sa at "dette ser ut som plommesekken, og i enden av den ser du en liten avlang prikk som jeg syyynes kan se ut som beveger litt på seg uten at jeg skal si det helt sikkert".

Skal tilbake om 1-2 uker for ny ul. Herregud! Jeg er så glad for at jeg tok sjansen på å ny ul igjen idag :D
 
Jippi :D det høres jo supert ut.
 
Fantastisk. Gratulerer. Satser på at alt fortsetter å gå så fint. Kos deg og nyt.
 
Fantastisk :)
Fikk du vite noe om hva årsaken til litt brun utflod kunne være?
 
Fantastisk :)
Fikk du vite noe om hva årsaken til litt brun utflod kunne være?
Nei. Det kan rett og slett ha vært rester av festeblødning som kom ut når jeg var i aktivitet, eller hormoner som øker og lager en liten gjennombruddsblødning, muligens fordi jeg var en del i aktivitet eller stressa mye dagen før. Man veit rett og slett ikke. Men at det har stoppet og utvikling i livmor tyder på at det ikke er noe galt i allefall :)
 
Det er så utrolig godt å høre![emoji7] synes en gratulerer er i orden nå! [emoji1][emoji177]
 
Nei. Det kan rett og slett ha vært rester av festeblødning som kom ut når jeg var i aktivitet, eller hormoner som øker og lager en liten gjennombruddsblødning, muligens fordi jeg var en del i aktivitet eller stressa mye dagen før. Man veit rett og slett ikke. Men at det har stoppet og utvikling i livmor tyder på at det ikke er noe galt i allefall :)
Veldig bra at det stoppet :)
Også greit å vite at det kan faktisk være så mangt uten at noe er galt. Tror særlig oss som har opplevd at blod = mistet/ex u etc har litt vanskelig for å assosiere det med noe annet (ihvertfall meg :p).
 
Så bra!! Gratulerer :)
 
Back
Topp