Hurra :D

Aug10+April13

Glad i forumet
I dag kan jeg endelig juble for å ha kommet meg til 12 uker i tillegg klarte jeg å finne hjertelyden med doppleren.. Kom noen gledestårer da ja. Har vært så bekymret for om det kom til å gå bra denne gangen. Selv om jeg nærmet meg 12 uker uten å ha blødd noe, har jeg hatt så lite symptomer, så har lenge vært i tvil om det egentlig har vært noe liv. Endelig fikk jeg det bekreftet. Nå bare gleder jeg meg til jeg skal på første kontroll om 1,5 uke, og skal prøve å nyte tida framover.

Gud, så herlig det må være :-) Det er bare å la tårene renne i strie strømmer i et sånt øyeblikk, ja :p Hurra! :-D

åååh så heldig du er, grattis såå mye!!!! jeg prøvde lenge med doppleren i dag men jeg finner bare min egen. Begynte å gråte litt, men skal på tidlig ultralyd neste uke for å sjekke...Gruer meg litt.

Gratulerer :) jeg har ikke hørt hjertelyden enda! August2010? :) samme her

Så bra!! Gratulerer med hjertelyden. Jeg og fikk ikke helt slappe av før jeg var hos jm igår og hørte hjertelyden... :)

Aug10+Mars13 skrev:
I dag kan jeg endelig juble for å ha kommet meg til 12 uker i tillegg klarte jeg å finne hjertelyden med doppleren.. Kom noen gledestårer da ja. Har vært så bekymret for om det kom til å gå bra denne gangen. Selv om jeg nærmet meg 12 uker uten å ha blødd noe, har jeg hatt så lite symptomer, så har lenge vært i tvil om det egentlig har vært noe liv. Endelig fikk jeg det bekreftet. Nå bare gleder jeg meg til jeg skal på første kontroll om 1,5 uke, og skal prøve å nyte tida framover.

Morro,gratulerer :) Ser vi er like langt på vei omtrent og også har barn fra august 2010 - og venter nytt barn i mars 2013 :)

Back
Topp