Hurra 9 uker i dag!!!

nysmurf

Flørter med forumet
Innimellom så skjønner jeg ikke att jeg er gravid. Lurer på om det virkelig er noe der liksom. Tickeren min stemmer ikke helt overens med bv sin utregning. Men følger bv sin termin kalkulator enn så lenge, frem til lege visit hvertfall. Om en uke skal jeg til legen for første kontroll :) Gratulerer til aller andre som skifter uke i dag også.:)

9 uker ja, gratulerer! :D Jeg kommer etter i morgen. Syns tiden flyr avgårde jeg! 

Gratulerer! Deilig at det går fremover

Oi! 9 UKER..da begynner du å bli virkelig ordentlig gravid :D hehe..så staas :) 
Hvordan symptomer har du nå??
Henger et par uker etter deg jeg da, men jeg kommer jeg kommer ;)

Gratulerer!!!

Jeg er også 9 uker i dag!! 3 uker igjen til første milepæl

Gratulerer såååå masse, jeg blir 10 uker i morgen og du verden og ukene har flydd... synes ikke det er lenge siden jeg var 5 uker og synes dagene stod stille.

Gratulerer såååå masse!!:D herregud så gøy!!:D vi har samme "ukedag" for jeg er 8 uker idag<3

Oioi,gratulerer :)
Føler meg så langt etter jeg, med mine 5+1uker (+/-) :p

Ikke så mye symptomer nå, veldig oppblåst. Greier ikke holde inn magen lenger. Ellers ikke vært noe på noen dager :) deilig att vi nærmer oss første milepæle. Håper vi fortsetter den veien med oss alle :)

Gratulerer med 8 uker :)

Gratulerer så mye! Nå er det ikke lenge igjen til 12 uker! :D Jeg er 9 uker på søndag, gleder meg! :)

Herlig! :)
Jeg er 8 uker i dag. Synes tiden flyyyr denne gang. Med forrige så gikk tiden supersent!

WOW, 9 uker hørtes sååå kjekt ut. leeenge til jeg er der føles det som! :)

tickeren din er btw feil fordi de fleste ticker sidene regner svangerskapet som 40+0 som de fleste andre land utenom lille norge. Så for å få tickeren rett må du som regel skrive feil termindato (som regel 2 dager tidligere) for å få rette lengde du er på vei.

Takk for det, har rettet opp nå ;)

Eg va og 9 uker i går:-) Dei siste ukene har gått fort:-) å det håpe eg dei neste 3 gjør og:-)

Back
Topp