HURRA, 2tri!!!!!!!!!!!!!!

OH RLY?

Forumet er livet
yey som Frk.careface skreiv i headeren sin!!!!!

er en mnd etter førstemann her inne, men like stor jubel fordi!!!!!!! når man er i 2tri DA er man gravida da!!!!!!!!!!!!! SKIKKELIG SKIKKELIG, da kan man skryte litt mer høyrøstet[:D]

2tri, 2tri, 2tri, 2tri, 2tri, 2tri, 2tri, 2tri, 2tri, 2tri, 2tri, 2tri, 2tri, 2tri, 2tri, 2tri, 2tri, 2tri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

åååh så bra BabyMia, grattis grattis!!!*klemme* [8D][8D] sånn, da går jeg å legger meg igjen.

ååå gratulerer ! hehe... når er man i 2 tri egentlig? er jeg der nå? er det etter uke 12 ?

detta burde jeg visst !! gidder ikke google heller..

Grattis med 2.trimester [:D]

myshild : man er i 2.tri når man er 12+1[:D]

Gratulerer så mye!! [:D]

grattis! [:D]

Grattis, jeg det var godt å komme inn i andre trimester[:D][:D] Nå skal vi bli sotre og fine og brune og gode i sommer [8D]

mja kjempemye soling skal jeg unngå pga faren for pignmentflekker som kan komme, men baaaade, og kooooooose meg, og griiiiiillllllle og og og og!!!!!!!!!!![:D][:D] yey!!!

tusen takk snupper, etterpådiltern er superhappy!

nå var det bare å vente på sambo som skulle dra til land i dag men som ikke kan pga flyene og den dumme vulkanen..... må nok vente til mandag..... MEN, 2 tri!!!hurra!

gratulerer så masse!!! Endelig!!! :D:D

jeeeey!

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii[:D] koselig at dere deler min glede selv om mange av dere er laaaaaaaaaaangt foran[8D]

ORIGINAL: BabyMia

åååh så bra BabyMia, grattis grattis!!!*klemme* [8D][8D] sånn, da går jeg å legger meg igjen.

Haha [:D] Lo høyt!!

Gratulerer så mye!! Herlig å være over på "the safer side" [:D]

Back
Topp