Hur mår ni?:)

mammas_elskling

Forelsket i forumet
Här börjar faktiskt kvarnen och avta lite smått. Har märkt att de hjälper om ja småäter lite hela tiden. Sen så är ju känslorna utanpå kroppen konstant och ja har väldigt nära till tårar ovsätt om de är av glädje eller något annat. Fått större pupper och de uppskattas av mannen hehe.

Sen undrar ja om någon vet i vilken vecka man kan börja med utvändigt ultraljud? Hatar verkligen invändigt :/
 
Her er formen veldig fin. Symptomene er veldig diffuse og viser seg ikke så ofte. Hender jeg blir litt kvalm om jeg ikke spiser ofte nok. Puppene blir av og til litt ømme av bhen. Og jeg er trøtt om kveldene som regel. Men tisser som en hest gjør jeg hver natt!

Tror det blir praktisert litt forskjellig. Men ville tro Man kan få utvendig fra uke 10ish?
 
Her er formen xtemt varierende! En dag er jeg i kjempe bra form og neste kan jeg være slapp og kvalm og bare vil ligge... Noen dager gråter jeg bare jeg skrur på tven andre dager er alt helt bra:) For en merkelig kropp:)
 
Jeg føler med dødssyk... Er så sliten av være kvalm og trøtt, og lurer på hva i all verden jeg har begått meg ut på, igjen.... Gleder meg sånn til å få ungene i seng her, er så fælt å føle seg som en dårlig mor.
 
Det tidligste du får UL uten å bestille privat UL er nok etter uke 12.. det er det ihvertfall her :D
 
Nej men de va inte så ja menade. Ja menar när tar dom ultraljudet på magen istället för i "fiffin"
 
Det varierer på hvor bra utstyr legekontoret har. Har de gammelt utstyr, som her, gjør de fortsatt innvendig til uke 15 ca :)
 
Back
Topp