Hur mår ni?

mammas_elskling

Forelsket i forumet
Hur mår ni tjejer? Ja känner verkligen av att kroppen "jobbar" tycker ja har hjärtklappning konstant. Har också haft huvudvärk ovanligt mycket. Och jag har aldrig huvudvärk annars. Känner mig för övrig sjukt gasig
 
Føler meg ikke gravid i det hele tatt lenger jeg, merkelig! Men jeg prøver å nyte det så lenge det varer :)
 
Utenom rygg/bekken, så kjenner ikke jeg meg heller særlig gravid:)
 
Her er jo ikm i dag, men har hatt mye rare symptomer en uke allerede. Konstant tørst , småkvalm og i tillegg så får jeg akutt skikkelig vondt i bekkenet. Deilig
 
Føler meg ikke gravid i det hele tatt lenger jeg, merkelig! Men jeg prøver å nyte det så lenge det varer :)
Jeg kjenner meg heller ikke spesielt gravid, glad så lenge kvalmen holder seg unna i hvertfall:)
 
Her er det morgenkvalme for fullt :-( :-( Har behov for å kaste opp, men bedrer seg etter litt frokost. Håper bare den ikke eskalerer..
 
Føler meg ikke gravid i det hele tatt lenger jeg, merkelig! Men jeg prøver å nyte det så lenge det varer :)
Ikke jeg heller.. Måtte ta en test i går for å være på den sikre siden. Men den ble jo svært raskt positiv:) snakka med ei venninne ifrå og hun følte seg overhodet ikke gravid før magen ble stor... Så jeg krysser fingrene jeg da...
 
Jeg har hatt murringer i korsryggen nesten hver dag i ei uke.. I dag er jeg trøtt og oppblåst, men ellers i fin form :)
 
Jeg merker at jeg er fryktelig irritabel, og jeg får klump i halsen av de dummeste ting. :sad010

Ellers murringer nederst i magen, oppblåst, ømme bryster, hjerteklapp og tidvis kvalm og svimmel.
 
Back
Topp