huntonit veggplater

_MammaS_

Forelsket i forumet
noen som har erfaring med disse? skal bygge hus, og lurer på om vi rett og slett skal bruke slike veggplater istedenfor tapetsering...

Vi hadde det i det gamle huset.Men må innrømme at jeg ble drit lei de etter en stund.
Litt for mye panel rett og slett.

vi bygger hus nå, skal ha det i alle rom, bortsett fra stue og kjøkken... tror det blir kjempe bra.

pusse opp et hus nå,og har huntonitt på 2 av soverommene,kjøkkenet,gangen og stua.. bare at i stua sal vi ha sånn huntonitt med "skyggepanel",så alle veggene ikke blir lik,,, kjøpte umalt huntonitt til 102kr plata på obsbygg... billig og lettvinnt...

ORIGINAL: *Mina min*

vi skal ha det i spisestuen.. er knall fint syntes jeg.[:D] vi kjøper umalte plater så vi får lik farge videre innover i andre stuen[:D]

Huntonitt er også eneste platene som er godkjent av Norges allergi og astma forbund også[:D]

hvordan kan det ha seg at de er godkjent av NAF da, er det noe spesielt med de? 

Vi lurer på om vi skal ha sånne plater. Men er så usikker på fargene......er det noen som har sånne plater i fargene caffe latte og fransk grå? Bilde [;)]

Vi har det på ene badt vårt... ble kjempefint [:)]
Vi har malt de i fargen Lys Antikk [;)]

[:D]Vi har det på gangen og spisestua, og det er kjempefint:)
Har i fargene caffe latte og eggehvit, ferdigmalte plater[:)]
Typen vi har er krone fra smartpanel. Vi var rundt omkring og såg på forskjellige typer, og jeg skal si at det er stor forskjell. Vi synes iallefall de ferdigmalte fra smartpanel var klart finest

Vi har det på soverommet, kjøpte ferigmalt-ble så fint atte[;)] Synes det blir best på vegger som ikke er for store, blir ikke fint når det synes der ny plate begynner[;)]

Back
Topp