Hunter VS Ilse Jacobsen Støvler?

*FruM*

Elsker forumet
Jeg har fått et gavekort og skal kjøpe meg noen gode støvler til våte, regntunge sommere i Norge. Er SÅ lei av å bli våt på beina!

Men jeg klarer ikke bestemme meg... Hunter eller Iljse Jacobsen?
Har så mange "for og imot" på begge to.

Har dere erfaringer med noen av disse? Eventuelt hvilken liker dere best?
Her er noen bilder! Er sorte jeg ønsker uansett trur jeg!

Jeg har begge deler og ville valgt Hunter uten tvil. Syntes de sitter best på foten og ikke minst er de stiligst;) De er litt smalere i skaftet så de sitter bedre på leggen også.
.
Får litt sånn "husmor følelse" når jeg trasker rundt i Jacobsen støvlene.....og litt sånn "ridestøvel følelse" av Hunter støvlene når jeg tenker meg omemoticon

Det som gjør meg usikker da er at jeg liker snøringene på Ilse sine... Synes det gjør de mer fine og kan brukes til "hverdags" også. MEN så synes jeg Hunter sine ser finere ut i passform. Jeg har nok ganske smale legger så er redd Ilse sine hadde blitt litt "store" rundt leggen.

Hva synes dere om fargene? Er sort okai å gå for?

Jeg får kanskje reise å prøve dem på!

Du må nesten prøve de.

Jeg passer ikke inn i Ilse-støvler. Har tynne legger og smale føtter. Passer perfekt i Hunter-støvler. Venninna mi har tjukke legger og brede føtter. Hun passer perfekt i Ilse sine. Flaks for meg at jeg syns Hunter-støvlene er finest.

Jeg har Ilse Jacobsen, men ikke høye. Hadde noen andre høye en gang som fikk en kort karriere hos meg, syns det var grusomt å ha på.

Har Hunter, de er faktisk gode å gå i og :) ville valgt de igjen, og har sorte :)

hunter uten tvil! de er gode å gå i,og finsligere enn ilse. mine er i sort,gloss :)

Amorosa skrev:
Jeg elsker mine Ilse Jaccobsen støvler! Jeg har ikke de med knyting, men disse:

hunter!!!
begge er fine, men ij-støvlene mine lekker i sømmen.

Jeg har ilse men hadde uten tvil kjøpt hunters nå. Syns de er råkule:)

Hunter!! Har to par og elsker de! Enkelte dager venter jeg nesten litt på vått vær så jeg kan få brukt de :D Syns Ilse Jacobsen er kjerring..

Klarer ikke å bestemme meg jeg altså!! Vangler som bare det! Ene dagen trur jeg at jeg har bestemt meg - men neste dag er jeg usikker igjen og heller mot den andre. Trur jeg bare må trekke jeg! :P

jeg har ilse, men hadde jeg valgt nå så hadde jeg valgt hunter! myyyye finere. passer til alt. sitter bedre. føler ilse sine er som svære klumper nederst på beina, tunge og fæle, og den snøringen blir man skikkelig lei av å se på!

hunter er helt klart stiligst, ilse gir meg litt sånn kjerring følelse... Men uansett så tror jeg bare du må prøve de på, da kjenner du hvilke du vil ha. Jeg har faktisk bred legg men valgte hunters :)

Back
Topp