hunter støvel

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
dere som har disse anbefaler dere de støvlene, og hvilken farge ville dere ha valgt av brun eller sort???
har dere sånn "sokk" som man kan kjøpe ved siden av oppi også eller bare bruker dere som de er???

Har ikke selv men ungene her bruker hjemmestrikka leggings/knestrømper nedi støvlene. 
Begge jentene har svarte støvler som de innimellom bruker noe middel for å få de fine - mener det er noe rens eller noe sånt.. 

Jeg har svarte. Etter min smak er de finest og etter min smak passer de best til det meste. Men det er jo forskjellig fra person til person:)

Jeg bruker både med og uten sokk.
Eneste er at jeg blir så klam på føttene og dermed fort kald om jeg går med de en hel dag f.eks. Men det blir man vel uansett hvilken gummistøvel man har.

Ellers ingenting negativt og si om de fra min side

Har sorte og har fleecesokk som jeg bruker om det er litt kaldt ute

Jeg fikk de i gave, og angrer på at jeg ikke bytta de.

Jeg er har IKKE en unormalt stor legg, men den er såååå stram på leggen at beinet sovner og blir helt jævlig av å gå med de mer enn 2 minutter.

Nå spurte du kanskje ikke om dette, men ville tenkt meg om før jeg kjøpte så dyre støvler.

Maanda skrev:

Jeg er har IKKE en unormalt stor legg, men den er såååå stram på leggen at beinet sovner og blir helt jævlig av å gå med de mer enn 2 minutter.

Nå spurte du kanskje ikke om dette, men ville tenkt meg om før jeg kjøpte så dyre støvler.

Samme her!
Ønsket meg veldig Hunter støvler og fant noen knallfine lilla i England, men da eg prøvde de på så var de altfor stram over leggene.... 

Eg har ikkje pingle legger akkurat, men de er heller ikkje svæææære.....

Maanda skrev:

Samme her!
Ønsket meg veldig Hunter støvler og fant noen knallfine lilla i England, men da eg prøvde de på så var de altfor stram over leggene.... 

Maanda skrev:

Samme her!

Jeg har svarte glossy <3

Elsker de, virkelig!emoticon

tror dere de er bra til å være ute i når man jobber i bhg???

makka pakka skrev:
tror dere de er bra til å være ute i når man jobber i bhg???

Japp :)

hmmmm det blir enten brune eller sorte men jeg klarer ikke å bestemme meg, syntes det er så vanskelig å velge.... jeg skal bruke de på jobb i barnehagen.  og jeg har ilse jacobsen støvler i brune fra før ... kom med råd om hva jeg bør velge og hva av utstyr jeg trenger til de, så jeg blir fornøyde med de og holder meg varm på jobb???

Jeg brukte de på aketur i vinter, og var varm likevel :P
Men tenker du vår/høst skal du nok IKKE slite :)
Velger du glossy så trenger ikke de noen "behandling".
Om du vil ha sokk eller ikke.. tja. Jeg har ikke, men bruker lange strømper av varierende sort. Sånn at de stikker litt over :D  Smaksak :) De sokkene er sikkert varme da, og det er jo viktig for deg :)

Tips: Jeg kjøpte de fra en engelsk nettbutikk, og selv om jeg måtte betale moms og fortollingsgebyr, så ble det mye billigere enn å kjøpe her.
Sokkene koster under 200kr, så bestiller du de for seg så slipper du moms på de. 
(Er fri frakt, så gjør ikke noe at du deler opp)
Jeg ga samme tips til ei her tidligere, da hadde prisen gått litt opp fra da jeg kjøpte, men var fortsatt billigere :)
Skal se om jeg får gravd opp adressen, hvis du er interessert :)

Jeg har sorte. Elsker dem. Myke, lette og pene. Kan ha de på sammen med jobbkjole uten at det ser helt på jordet ut. Bruker de masse ute med ungene. På tur og bare i hagen. Finnes en modell som heter hunteress. De er litt bredere øverst, men ligner ellers helt på de andre støvlene. Kjekt å vite om du syns standardmodellen er for stram.

Jeg har, i rødt. Syns de er supergode å gå med, og anbefaler de lett! Har kjøpt sokk også, og bruker de når det er litt kaldt :)

Jeg ville kjøpt svart, om jeg skulle valgt mellom de 2 fargene. Angrer egentlig litt på at jeg ikke kjøpte svart selv, men rødt er jo veldig fresht da

Back
Topp