Hundetråd!

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Omgjort til HUNDETRÅD [:D]

Få se bilder av hunder du liker, du ville hatt, eller har .. Eller hva som helst [8D] 

*grøss* jeg må innrømme at jeg ikke synes noe særlig om sånne små jappehunder jeg... synes det blir bare bjeffing og glefsing på dem, de er litt ekle [:'(]

ah, så teit... nåja, du får mase på at dere skal få en egen hund da vet du [:D]

ORIGINAL: lenemor

ah, så teit... nåja, du får mase på at dere skal få en egen hund da vet du [:D]

Det har vi pratet mye om tidligere [:D]
Og har kommet frem til at det blir hund når vi får kjøpt oss et eget hus, da blir det ingen liten hund heller, hehe!! Og HVIS jeg får meg fastjobb til høsten, som jo er planen, så har vi som mål å ta opp lån innen jul/nyttår (har vært i kommunen å undersøkt ang lån, inntekt osv) [:D]

Da er nok egen hund innen rekkevidde... hva slags rase kunne dere tenke dere? 

Har pratet om veldig mye forskjellige raser egentlig, feks Border collie, Leonberger, Rottweiler .. og sånn Lassie hund, bare mindre.. De er helt like men blir ikke så store som "Lassie" vet ikke hva rasen heter.

Glad i hunder lenemor?

Jeg liker godt hunder jeg, men jeg har ikke lyst på en selv... liker ikke sånn våt hund-lukt og har ikke så veldig sansen for å stå opp og gå ut i øsende pøsende regn eller i snøstorm for at de skal tisse...

Tenker du på minicollie? De er som Lassie (som er en Collie) men mindre. Min drømmehund er nok Grand Danois, men de krever masse trim, og masse mat... dyre i drift altså [:D]

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Har pratet om veldig mye forskjellige raser egentlig, feks Border collie, Leonberger, Rottweiler .. og sånn Lassie hund, bare mindre.. De er helt like men blir ikke så store som "Lassie" vet ikke hva rasen heter.

Glad i hunder lenemor?

shetland sheepdog dere tenker på?[8D]
Jeg slår jo alltid et slag for rottisen da, men bare om man vet hva man går til på forhånd[:)]

Det var ikke mer innvilket enn mini collie nei [8D] Hehe, googlet det, og joda, det var sånn jeg mente [:D]

Googlet Grand Danois litt jeg!! Og WOW .. er de hundene så store? Tror jeg hadde vært livredd [8D][:D]

ORIGINAL: lenemor

Jeg liker godt hunder jeg, men jeg har ikke lyst på en selv... liker ikke sånn våt hund-lukt og har ikke så veldig sansen for å stå opp og gå ut i øsende pøsende regn eller i snøstorm for at de skal tisse...

Tenker du på minicollie? De er som Lassie (som er en Collie) men mindre. Min drømmehund er nok Grand Danois, men de krever masse trim, og masse mat... dyre i drift altså [:D]

hørte om en grand danois som stort sett bare ville sitte i sofaen og bare spise vafler... ler hver gang jeg hører rasenavnet... kan de virkelig bli så sære? Er litt redd hunder jeg, men skulle hatt en for trimmens skyld da. men det holder med de to pusene vi har...

Sånne mini-lassier er jo søte ja, og de ser ikke så skumle ut heller... (jeg skjønner ikke hundens "språk", derfor jeg er redd de tror jeg) 

Joda, Grand Danois er en av de største hunderasene. Synes ikke de sorte er så fine da, jeg liker best de rødbrune... (Grand Danois heter Great Dane på engelsk... på norsk blir det Stor Danske)

Yey!! en hundetråd!! aner ikke hva det var snakk om i utgangspunktet jeg.. men vi skal vertfall ha oss Flat coated retriver!! Og nå har vi fått oss hus også.. så da er det bare å spare opp litt penger! Kanskje det blir hund på oss til neste sommer???

"storebror" og "minstesøster"
har allerede dårlig samvittighet overfor han jeg har, men når ungene blir større skal jeg ha en til! [:D]

Så mange fine hunder! Måtte finne bilder av de jeg nevnte over også [8D]

Minicollie

Border Collie

Rottweiler

Leonberger

vi har en schæfer.. en sær en[8D] som forøvrig har vært hos dyrlegen i dag og syns inmari synd på seg selv nå..[8D] 

ellers er jeg innmari glad i den som actrine la ut bilde av.. men herregud.. jeg har helt jernteppe.. og klarer ikke å huske hva den heter.. men de er så ivrige og glad i å trene..[:)][:)] og vilige til å lære.. [:D][:D] morsomme hunder!!
(da så jeg at actrine hadde lagt ut navnet på den ja..[8D] en flat... det er det jeg vil ha etter schæfer.. for det skal jeg ikke ha igjen.. de er såå skjøre.[:(])

ellers er jeg innmari glad i leonbergere.. de er såå herlige.. berner sennen også..[:)][:)]

Jeg har alltid trodd jeg har vært ett hundemenneske, har hatt Golden Retriver, Vorster og Engelsk Setter. Sistnevnte maste så innmari mye at jeg nesten ble gal. Vi omplasserte den, og jeg skaffet meg en GRATIS katt slik at jeg slapp å høre det hundemaset. Katta er det lureste jeg noen gang har funnet på! Den er smart, ikke plagsom og veldig snill. Maser ikke, og ikke må jeg gå ut med den i tide og utide. Hund skal jeg få når jeg får ett stort hus, UTEN hage, men som grenser til skogkanten.. Ja. Så det så. Voff.

Back
Topp