Hundeskjerf

smash

Forumet er livet
VIP
Søtt eller harry? (altså sånne skjerf hvor det står matmoms eller noe på)

[8|]

Tøft det jo [:D] Tenkte jeg skulle kjøpe et sånt som er festet på halsbåndet så det ikke blir dobbelt opp til min lille golden [:)]

ORIGINAL: ~September~

Tøft det jo [:D] Tenkte jeg skulle kjøpe et sånt som er festet på halsbåndet så det ikke blir dobbelt opp til min lille golden [:)]

Åå, jeg har også golden[:D] Ser din er 4 mnd, min er 5 mnd[:D]
Syns det er kjempesøtt med skjerf jeg! Har kjøpt 2 stk til han. Det ene står det LABAN på, for det er navnet hans, og den andre står det mammas go'gutt[:D]

Tror jeg må finne et det står ramp på [:D] Godt de blir voksne etterhvert [:-][&:][:D]

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Hvor får man tak i disse?
Skulle gjerne kjøpt ett til nevøen min( som er en golden på 4 år[:D]).

Jeg bestilte av ei på hobbyforumet[:D] Husker ikke nicket[&:]

Tror jeg må finne et det står ramp på [:D] Godt de blir voksne etterhvert [:-][&:][:D]

hehe, er din ramp også?
Laban er ganske vanskelig til tider, men begynner å roe seg litt nå!
Vi jobber MYE med all den draingen når vi går tur, og han er veldig til å hoppe på oss og bite i båndet når vi går tur. Slitsomt..
Mye arbeid, men det går fremover heldigvis!

De selger de på de fleste dyrebutikker[;)]

Bikkja har et rødt skjerf som det står "Stuegris på tur" på... Men bruker det ikke,han bruker bare sele på tur,å da blir det så rart med skjerf i tillegg.

ORIGINAL: MICAmor

Bikkja har et rødt skjerf som det står "Stuegris på tur" på... Men bruker det ikke,han bruker bare sele på tur,å da blir det så rart med skjerf i tillegg.

hehe, kul tittel!!!

Vurderer å kjøpe et til min staff, hvordet står:
KAMPHUND
Jeg kjemper mot overvekt!

(jeg liker ikke feite "tønne"-staffer[8D])

ORIGINAL: smash

hehe, er din ramp også?
Vi jobber MYE med all den draingen når vi går tur, og han er veldig til å hoppe på oss og bite i båndet når vi går tur. Slitsomt..

Samme her! Han har lært seg sitt, legg seg, krype, kontakt og rør handa, men bli og gå fint er det verre med [:D]

ORIGINAL: Gitte__

Her er vår jrt med skjerfet sitt[;)][;)]

Så fin han er [:)]

ORIGINAL: smash

hehe, er din ramp også?

Samme her! Han har lært seg sitt, legg seg, krype, kontakt og rør handa, men bli og gå fint er det verre med [:D]

Sånt er Laban flink på også! Og bli.. Er liksom bare turgåinga vi sliter litt med.. Skummelt nå som glatta kommer..
Kanskje det er vanlig for golden å være sånn..

Back
Topp