Hunderfossen

Lulla83

Glad i forumet
noen som har vært der... og sovet i hyttene,leilighetene eller en av hotellene... lurer på om vi skal sove på en av hotellene eller noen av di andre plassene[:)]

Vi var der i fjor, jeg liker parken veldig godt.
Den er ikke overfylt av karuseller og billig drit, den er fin, høy standard og mer enn nok å finne på for både voksne og barn.
Vi bodde litt lenger opp, ikke rett ved, så vetikke noe om hotellene

Har ikke overnatta på hyttene sjøl, men vært på besøk hos følk som har, og syns det ser kjempefint ut! Hadde gledelig bodd der!
Å som nevn over her, er hunderfossen kjempeflott! Å så er det (en litt shabby, men koselig) minigolfbane ved hyttene, en dam som man kan leie trå-svaner, å så er jo norsk veg museum der, kjempegøy å gå å se der! [:)]
(kjenner jeg gleder meg til sommeren nå![:D])

Har vært der mange ganger! Men aldri overnattet!
Som jeg skrev i tråden til deg, skal vi dit helga 11-13 juli! Skal da overnatte i hyttene på Quality Hotel & Resort Hunderfossen. De har både hotellrom og hytter med gangavstand til familieparken!
Men du bør raska på hvis du ikke har bestilt ennå! Er ett populært område og mange steder er det knapt med plass. Bestilte for 2 mnd siden og fikk da beskjed om at vi var heldige som fant noe ledig!

bodd på lillehammer i 3 år, studert reiseliv der, jobbet på hotell. Mange bra alternativer å velge mellom[:D]

jeg har ikke vært der siden jeg var 12 år så jeg husker ikke så mye.... [:D] men folk sier det er en fin park...
noen sier det er nok med en dag og andre ikke vi skal være der i 3 netter... en pakke som heter til lands og til vanns har vi bestillt[:D] 

ORIGINAL: Habib Galbi

Vi skal kanskje også dit[:)] Så det var godt å høre litt om den parken. Aldri vært der før! Men lurer på en ting. Har ikke lyst å overnatte der, men rekker vi alt på en dag? Vi skal ta toget fra drammen da så det er litt å kjøre[:-]

ja, nå er ikke ungen din så stor. En dag holder fint. Men ta tog tidlig fra drammen, så dere får en hel dag[:)]

noen år siden vi var der nå, vi lå på campinghytter likeved. helt greit, husker jo ikke hva det het der, men ligger ganske nær.

tror jeg ville vært på hytte, da kan man sitte ute selv om ungene er i seng[;)]

Vi er på Lillehamer i sommer, og blir nok å bruke mange dager oppe på hunderfossen! Syns det er såååå koseli å bare gå rundt der inne, leke litt, grille å bade[:)] Å så har di jo fått høydeparken å litt annet morsomt snacks for oss voksne å! [:D]
Jeg tror man iallefall trenger en hel dag om man skal i parken, og på veimuseet.. Bare parken ville jeg hatt iallefall en full dag for å sett..

Back
Topp