Hunderfossen!

Brud2013

Gift med forumet
Vi har tenkt oss en tur dit i løpet av sommeren.
Har en gutt på 2 år og en på 4 år.

Han på 2 år er akkurat under 90cm og grensa for å få kjøre en del der er jo 90 cm.
Men noen som vet hva slags tilbud de har til de under 90 cm?
vet det står litt på hjemmesida dems, men greit å få tips fra noen som har vært der....

Og det lønner seg vel å ha med seg mat dit også vel.
Koster jo akkurat under 1000,- for 2 voksene og han på 4 år...

MorTilOliverogMarkus skrev:
Vi har tenkt oss en tur dit i løpet av sommeren.
Har en gutt på 2 år og en på 4 år.

Han på 2 år er akkurat under 90cm og grensa for å få kjøre en del der er jo 90 cm.
Men noen som vet hva slags tilbud de har til de under 90 cm?
vet det står litt på hjemmesida dems, men greit å få tips fra noen som har vært der....

Og det lønner seg vel å ha med seg mat dit også vel.
Koster jo akkurat under 1000,- for 2 voksene og han på 4 år...

vet ikke ang.tilbud til de under 90 cm.Men å ha med mat,JA,det lønner seg.Vi hadde ikke det og angret.DYRT,og dårlig.Lite mat for pengene og mye kø. Det er griller der(noe jeg ikke tenkte over,ellers hadde vi tatt med grillmat)

Jeg har jo jobbet der, så dette burde jeg jo vite da.. Hmm...
Er en del lekeapparater der.. Petra og kule småkryp, eventyrslottet, eventyrgrotta, raftingen og evenmtyrskipet er jeg ikke helt sikker på, supervideografen, melkefabrikken, naf-bilene, barnas gård.. Ja, det er mye for både små og store.. Jeg skal dit i sommer med gutten min på 1,5 år.. Ville og anbefale dere å ta med mat ja.. Gjerne grillmat!

Og når dere først er i Øyer burde dere ta turen innom Lilleputthammer..! Det er jo en park laget med tanke på slike små!

M3rl0t skrev:
Jeg har jo jobbet der, så dette burde jeg jo vite da.. Hmm...
Er en del lekeapparater der.. Petra og kule småkryp, eventyrslottet, eventyrgrotta, raftingen og evenmtyrskipet er jeg ikke helt sikker på, supervideografen, melkefabrikken, naf-bilene, barnas gård.. Ja, det er mye for både små og store.. Jeg skal dit i sommer med gutten min på 1,5 år.. Ville og anbefale dere å ta med mat ja.. Gjerne grillmat!

Og når dere først er i Øyer burde dere ta turen innom Lilleputthammer..! Det er jo en park laget med tanke på slike små!

Tusen takk for svar!
Ja det blir garantert en tur dit ja.
Lilleputthammer var vi på for 2 år sida og blir nok flere turer dit å.
Bor ikke så innmari langt unna lillehammer, så er ikke noe problem å dra dit på dagstur nei! ;) Men takk for svar!

Og blir nok en tur på barnas gård å! Men det blir en helt anna dag! :)

For de under 90 cm er det ballbinger,lekeplass, traktorbanen (ny i år), tråtraktorer, is-og melkefabrikken,badebasseng,trampoliner,sandkasse og eventyrgrotta :-)

Åpner det ikke en ny sånn «barnas gård»-greie der i år? Aner ikke hvordan det er der nå, men vi hadde mye moro der når vi var små, dog kanskje litt større enn 2 og 4 år=)

Jeg vil ikke anbefale det til unger under 90cm. 

Vi var der i fjor sommer, fordi vi ble anbefalt det med tanke på både mini (Like gammel som din) og jenta på 11. 
MEN mini var for liten til det aller meste og jenta på 11 akkurat for høy for alt! 

Endte med en oppdiktet unnskyldning om sykdom, så vi fikk tilbake pengene for dag 2. 

Maten: Dyrt, dårlig og lite! Men mange fine steder å spise medbrakt, så det anbefales.

Skal nok tilbake dit igjen med ungene en gang, men da skal begge være over 90cm, men godt under max høyde og maten skal være medbrakt ;)

Back
Topp