Hunderfossen med 2-åring?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg leker med tanken på å dra til Hunderfossen til sommeren, med 2-åringen. Jeg fikk dog i dag beskjed av en kollega om at han kanskje er litt liten, og ikke vil få så veldig mye utav dette. Noen med erfaring?

Hadde gått for lilleputthammer. Hunderfossen kommer vi til å dra på rundt skolealder :)

Vi var der med mellomste 2 år og 5 mnd, men det var ikke så mye for henne, vi var der mest for han som da var 5.
Men vi var der det året har var tre ogdå. Da kunne vi nok med fordel dradd i lilleputthammer i stedet

Lille her ELSKET Hunderfossen :D Han var ganske høy, så han var høy nok til en del ting :) Han likte overhodet ikke Lilleputthammer...

Vi sksl trolig i år også. Med en på nesten 8, ei på 5,5 og lille på et halvt år som ikke koster noe for hun kan ikke gjøre noe. Og meg som sikkert derved heller ikke gjør mye. I fjor fikk jeg nesten ikke gjøre noe som helst, for da var jeg gravid. Jeg kunne jo tenkt meg il tempo extra gigante - banen....

Jeg har tenkt å prøve Hunderfossen med gutten min på 2,5 år :)

I var begge steder med toåring i fjor. Han stortrivdes begge steder. Masse moro på Hunderfossen selv om han var for liten for mye.

ville nok heller dratt til lilleputthammer. Var der med 2 åringen i fjor og det var stor suksess :)

Vi dro til lilleputthamer når eldste var 2 år. Hele juli er vennebyen der også. Hu elsket lilleputthamer.

Var på hunderfossen både for 1 og 2 år siden, frøkna var da 1,5 og 2,5 år. Første året kjørte hun bare 1 karusell, men i fjor kjørte hun mange og stortrivdes :) Men du har jo Lilleputthammer som er litt bedre for de minste :)

Det kommer ann på høyden. hvis han er under 90 cm er det mye han ikke kan kjøre på Hunderfossen. er bedre med Lilleputthammer da ja.

Min kusine dro dit med sin gutt på 2,5 å det var ikke mye å gjøre. Vi dro samme året til liseberg hvor småen da var 5-6 mnd og han kunne delta på masse der.. Så er nok veldig varierende hvor bra tilbudene er..

Vår toåring elsker Hunderfossen, men han er over 90 cm og kan ta masse der + at han kan sitte på med broren i en av bilene der. Vi har årskort da. Det var mye han kunne gjøre der i fjor også når han var under 90 cm og i år har det kommet ett nytt småbarnslekeområde som er helt fantastisk så jeg ville uansett alltid ha valgt Hunderfossen fremfor Lilleputthammer. Synes Lilleputthammer er dyyyyrt for det utvalget som er der. Hunderfossen har badeanlegg også.

Last edited:
Var med ei på 5 år for noen år siden. Var mye ho var for liten til. Lilleputthammer funker nok best for dei minste :)

Vi var der når eldste var 2 også og han elsket det. Men vi kombinerte det med lilleputt hammer også:)

Vi har nå vært på Hunderfossen med 2-åring på 87 cm. Kjempebra! Det nye lekehuset for de minste var veldig moro og ellers mye fint å se. Sklier, sandkasse, trampoline, husker og badeanlegg. Jeg tror det blir enda bedre neste år!

Vi var der i går, og yngste på bare 10 mnd elsket det nye lekehuset. Vanligvis er hun veldig beskjeden, og vil bare sitte på fanget på fremmede steder. I lekehuset glemte hun det, ble helt vill, og skulle bare utforsket alt.:D Tror det er topp fra 7-8 mnd til 3-4 år, sikkert helt riktig for en 2-åring. :) (5-åringen og 7-åringen min snek seg også inn og likte det.) Hun på 10 mnd likte også å sitte på fanget i traktor og i eventyrhuset, og teateret var gøy. Tror kanskje en 2-åring får kjøre med et par ting alene også? Har du sjekket hjemmesiden, tror det står høydekrav der?

Back
Topp