Det var kort tidSer det er max en times opphold i baderommet i år, da går jo ikke hele dagen der, så det er mulig de skal få prøve det. Avhengig av været. Vi får se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var kort tidSer det er max en times opphold i baderommet i år, da går jo ikke hele dagen der, så det er mulig de skal få prøve det. Avhengig av været. Vi får se.
Pga korona må tid til badeland bestilles tror jeg og det er maks en time. Kanskje jeg tar elste imens pappa kjører forlystelser med jenteneUten badeland er det akkurat lenge nok. Men med bading syens jeg egenelig man trenger en dag ekstra.
Det absolutt kjipeste året var da jeg var gravid. Kunne jo ikke være med på en døyt med noen!Pga korona må tid til badeland bestilles tror jeg og det er maks en time. Kanskje jeg tar elste imens pappa kjører forlystelser med jentenesurt å betale for meg når jeg bare blir å gå rundt å se på
![]()
Ja. Men det er vel for at alle skal få? Siden der er max 200 der inne. Evt justerer de der til to timer dersom det viser seg å ikke bli fullt *glor i spåkula*. Det er jo sånn alt er nå, man begrenser også utvider man om man ser at det går.Det var kort tid
Joda men en time er fortsatt lite. Hvertfall når badeland er utvidetJa. Men det er vel for at alle skal få? Siden der er max 200 der inne. Evt justerer de der til to timer dersom det viser seg å ikke bli fullt *glor i spåkula*. Det er jo sånn alt er nå, man begrenser også utvider man om man ser at det går.
Enig i det altså.Joda men en time er fortsatt lite. Hvertfall når badeland er utvidet