Hunderfossen eller Lilleputthammer?

Lilleputthammer hadde jeg gått for med såpass små barn. Vår på 6 hadde nok kost seg der i pr, men han er ikke veldig tøff på karuseller og slikt, -han hadde det veldig gøy i fjor. De på 1,5 og 4 vil nok storkose seg.
Litt mindre forhold og ganske oversiktlig.

Lilleputthammer hadde jeg gått for med såpass små barn. Vår på 6 hadde nok kost seg der i pr, men han er ikke veldig tøff på karuseller og slikt, -han hadde det veldig gøy i fjor. De på 1,5 og 4 vil nok storkose seg.
Litt mindre forhold og ganske oversiktlig.
Lilleputthammer , så fin park. Min har aldri likt seg på Hunderfossen da
Hadde også gått for Lilleputthammer med så små barn
Takk for svar, dere bekreftet det jeg hadde tenkt på forhånd :) Jeg tenkte også at Lilleputthammer er nok i år, venter noen år enda med Hunderfossen

Kan være lurt at de største er over 120cm slik at de får prøvd det meste på Hunderfossen. Og kommer an på hvor tøffe de er til å kjøre karuseller/biler etc alene. Vi var der med vår 4-åring i fjor (var da 116cm) og stor sorg for at han ikke fikk kjøre de største el-bilene. Men han er tøff og gjør gjerne ting alene. Tror kanskje ikke 1,5 åringen får så mye ut av Hunderfossen, og kanskje ikke så mye ut av Lilleputthammer heller, men større sjans for at det er noe hen liker der (kan sitte på fang til voksen i hvert fall. Vi var der ved 2,5 årsalder, og han koste seg, men en av oss foreldre måtte være med på karusellene, naturlig nok :) Tror jeg ville tenkt på hva som passer best for 4 og 6-åringen deres. Barn er så forskjellige!

Veldig fornøyd med lilleputthammer her hvertfall. Gutt 3 år storkoste seg. Mange benker og små lekeområder med sandkasser og lekestativer, i tillegg til attraksjonene, så fine muligheter for å trekke seg litt vekk eller for å spise medbrakt mat. Rimelig prisnivå på mat på serveringsstedene. Kanskje ikke så stort sted så 6 timer holdt i massevis for å få med seg alt for vår del:happy:

Hvis jeg bare skulle dratt i én park, ville jeg valgt Hunderfossen :happy: Vi var i begge nå denne uka, og begge gutta koste seg mest på Hunderfossen. Der er det mye mer å velge i. Mye som passer for de små også. Guttene mine er 1,5 og 3,5 år.

Back
Topp