Hunderfossen eller lilleputthammer?

tror jeg hadde gått for lilleputthammer

Jeg ville valgt hunderfossen

Da hadde jeg valgt Hunderfossen. Vi var der forrige uke, egentlig rakk vi ikke gjennom halvparten engang. Mye å gjøre, mye å se, mye moro. 

Hvis jeg bare skulle valgt en av de så hadde jeg nok valgt hunderfossen! Mye mer å se og oppleve, selv om lilleputthammer er mer tilrettelagt for så små, så tror jeg Hunderfossen gir mest avkastning ;)

Jeg hadde valgt Lilleputthammer.
Heller ta Hunderfossen om noen år.

Hunderfossen! Lilleputthammer er jo "blink så var du ferdig"...

Labambie skrev:
Hunderfossen! Lilleputthammer er jo "blink så var du ferdig"...

Ja, det er det jeg tenker også, men det er jo for oss voksne. Barna kan jo holde på med en og samme sak leeenge..

Takk for innspill alle sammen! :) Har fortsatt mest lyst til hunderfossen selv, men jeg heller mot lilleputthammer alikevel. Jeg trooor det er det jentungen vil få best utbytte av i år.

Frk. Tvert I. Mot skrev:
Jeg klarer ikke og bestemme meg for om vi skal ta meg jenta vår (3,5) på Lilleputthammer eller Hunderfossen. (Tror ikke det blir aktuelt med begge deler, selv om jeg vil :p)

Egentlig tror jeg Lilleputthammer er finest for de små, men det er jo mye gøy jeg kunne tenkt meg og se i Hunderfossen da. :p

Lilleputthammer: http://www.lilleputthammer.no/index.php
Hunderfossen: http://www.hunderfossen.no/

Jeg ville valgt hunderfossen. Jeg skal dit i juli med sønn min..

hunderfossen...

Hunderfossen desidert!! 

Lilleputthammer er jo mini mini! Får mer utbytte av å reise på hunderfossen! 
Er jo en del får de små i hunderfossen også! Mer å se også :)

Vi hadde samme dilemma her om dagen.
Vi har aldri vært i lilleputthammer, men jeg elsker hunderfossen, derfor valgte vi hunderfossen. Litt fordi prisen ble den samme.
Har hørt folk si at det ikke er mye å gjøre for de minste på hunderfossen, men det var ihvertfal helt feil for vår del!

Vi var på 4d kino, kjørte i soria moria slottet, kjørte biler, tog, gravemaskin og traktor, gikk i isfabrikken og i trollet, laget store såpebobler, og vi kjørte tilogmed eventyrskipet og raftingen. I tillegg har du trampoliner, sklier, ballrom, gård med dyr, badebasseng, teatre og masse mer!
Så lenge ungen er over 90cm og ikke lettskremt er det MASSE å gjøre på hunderfossen! I tillegg er det en helt egen stemning og veldig koselig for de voksne også.

Vi var på lilleputthammer for 2 år siden da var eldstemann 2,5 år. Og han storkoste seg der.
Og det gjorde vi å.
Og det blir en tur dit at, men i år velger vi hunderfossen.
Men litt for vi voksene vil dit å!

Men uansett hva du velger får dere en utrolig fin tur!

Har ikke lest igjennom svarene så kan jo hende noen har sagt det.
Men på Hunderfossen må ungene være 120 cm på veldig mye av tingene, mens på Lilleputhammer så trenger de bare å være 95 cm :) Så vi likte Lilleputhammer best ;)
Minsten var 3 år akkurat og hun eldste var 4,5

Back
Topp