Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hm. Med 3 hunder skal jeg ikke ha noen med det første, men med tanke på hva jeg gjør med de, så blir det enten en ny border collie eller en jakt golden. Fått veldig sansen for de
Har hatt Rottweiler og har nå engelsk setter. Vi vurderer en hund til da settern er ensom etter at rottisen ble borte. Da ønsker jeg meg en Staffordshire bull terrier eller en Boxer så får vi se hva det blir til slutt
Tja om vi skulle hatt hund, måtte det blitt en allergivenlig type. Og det frister ikke, jeg kunne godt tenkt meg en rottweiler, grand danois eller Staffordshire Bull terrier.
Ville hatt en Amerikansk Akita, Cavalier King Charles spaniel, Labrador , Malamute eller Grand danois. Godt vi ikke skal ha hund nå, hadde hatt litt problem med å velge
Pomeranian
Har 2 og kunne ikke tenkt meg å ha en annen rase Men når de dør av alderdom kommer vi aldri til å skaffe ny hund. Tar for mye tid. Ønsker å være mer fri i forhold til å reise osv.
Men liker veldig godt engelsk bulldog! Men hadde aldri orket å eie en selv.. Er for mye sikkel, dårlig pels, våt eksem, snorking, harking og promping!