Hunder og mandarin

Lois Lane

Forumet er livet
Hunden min elsker mandariner. Går det greit å gi han en inn i mellom? Han får en og en båt, og vi bruker det i steden for hundesnop når vi lærer han triks og diverse. Han går helt banans bare jeg ser på fruktfatet.
Han er blanding mellom shæfer, golden og border collie, så han er jo ikke så liten da.

Ingen hudeeiere her??
 Dytt dytt

ORIGINAL: Godhjerta

Vi har pleid å gi våre hunder clementiner i ny og ne, uten at de har tatt noe skade av det. Men det er jo begrensede mengder da naturligvis. En båt her og der, og skjelden mer enn ca 2 clementiner i døgnet.

Ok. Han har ikke vert plaget som jeg har sett i alle fall. Blir ikke mange, men guttene synes det er artig å gi han en båt her og en båt der når de spiser mandariner.
Takk for svar

vist den liker det er det vel bare til å gi han :) Følg med på avføringen dersom han får "mange". Alle hunder er forskjellige, akkurat som oss, og reagerer dermed ulikt på maten.
Min hund spiser alt han får håndforet, men ting som frukt og grønnsaker ser eg at han ikke liker, men siden det er kommet fra en hånd, skal han på død og liv ete det :p ser ufattelig tidig ut :D

Bamse likte egentlig ikke mandariner før, men sambo terget han og ropte på pus, og da var det jo bare å tvinge det ned. Skal ikke dele med kattene nei[:D]
 å sluker han det, men han liker egentlig all mat da. Han fikk fiskepudding grateng med poteter og gulrøtter, men det var ikke noe suksess. Han lå å fjertet hele kvelden, så det stinket i hele huset[:-]

Ja det er kjempe godt[:D]

ORIGINAL: Lois Lane

Bamse likte egentlig ikke mandariner før, men sambo terget han og ropte på pus, og da var det jo bare å tvinge det ned. Skal ikke dele med kattene nei[:D]
å sluker han det, men han liker egentlig all mat da. Han fikk fiskepudding grateng med poteter og gulrøtter, men det var ikke noe suksess. Han lå å fjertet hele kvelden, så det stinket i hele huset[:-]

hehe :) Er artige når de ligger og fjerter. Min lager ihvertfall sånne blikk som "hva er det dere ser på da? Ikke jeg som ligger her og lager lukt.."
Vovven min har faktisk begynt å spise råe poteter og isbiter. Han elsker å dykke etter isbiter i vannskålen sin :D

Back
Topp