Hunden reagerer på meg som gravid.

Border Collien min er blitt veldig klengete og masete etter jeg ble gravid. Passer mer på, og er mye mer var på lyder utenfor. Må varsle for alle lyder som er ukjente. Er rolig stort sett rundt meg, tilpasser aktiviteten til meg, mens med mannen er hun helt tulling. Hun ligger mye i sengen med meg, nå når jeg ikke er i form, og skal passe på at jeg har det bra... Dytter veldig i hendene mine om hun ikke får ligge i armkroken, og snuser veldig på magen

litt mer masete nå siste uka og vil ut hele tiden... så hun har nok en løpetid i emming om ikke så altfor lenge.

Hadde alle 3 i senga i natt, og alle sov under dyna mi, en på magen og en på hver sin side av magen med hode oppå magen :P
Veeeldig sprøtt detta her altså :P At de merker noe liksom :)

Vet ikke om pusen min reagerer på at jeg er gravid jeg. Vi flyttet i august og etter da så har han endret oppførsel, men tror ikke det er fordi jeg er gravid. Han har gått fra å være en nervøs pus til å bli en frekk liten mattyv. Men med førstemann så ville han ikke ligge på magen min før etter at jeg hadde fødd, hehe. :)

Jeg har ei tibbe som ligger veldig mye på magen om dagen :) Hun har brukt å ligge litt på magen min tidligere, men ikke på langt nær så ofte som nå. Nå bruker hun enhver sjanse på å ligge der. Det morsomme er jo at hun faktisk har opplevd at lillegutt har sparka hun, for da hoppe hun rett til vers og stirra mellom beina mine for å se om det kom noe ut (så det ut som) Haha :p Men selvom hun vakk veldig første gangen ligger hun musestille nå hvis han sparker mye. Litt koselig egentlig :D

Her var det også sånn! Første sparket hunden min merket, løp hun å gjemte seg :p kjempe skremt. Men nå er det helt greit. Liksom som den i magen kommuniserer med hunden og sier at alt er fint :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

De sier jo at dyr kan lukte om en er gravid, så det er egentlig ganske logisk om de endrer seg. Merker forskjell på hunn katten min. Følger meg over alt og ligger bare ved siden av magen. Gjerne med hodet eller en pote på magen. Hun har jo vært gravid selv, så hun reagerer ikke når lillegutt sparker. Han katten er en annen historie. Vet ikke om han skjønner det. Ligger masse på magen som han pleier, men skjønner ingenting når han kjenner spark. Ser han blir helt forvirret, egentlig veldig morsomt :p

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

De sier jo at dyr kan lukte om en er gravid, så det er egentlig ganske logisk om de endrer seg. Merker forskjell på hunn katten min. Følger meg over alt og ligger bare ved siden av magen. Gjerne med hodet eller en pote på magen. Hun har jo vært gravid selv, så hun reagerer ikke når lillegutt sparker. Han katten er en annen historie. Vet ikke om han skjønner det. Ligger masse på magen som han pleier, men skjønner ingenting når han kjenner spark. Ser han blir helt forvirret, egentlig veldig morsomt :p

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Hehe, ikke mine heller :p
De kan ligge oppå magen min, så sparker lille mann å alle går vekk å sitter å ser på meg og ser på magen min :p hehe

Sendt fra iphone via bv forums app

Back
Topp