Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du er så langt på vei at hjertet har begynt og slå kan det hende hunden hører det ogsåVis vedlegget 142372 har blitt så innmari klengete og kosesyk! Her vist sammen med den nye blubbemagen min.
Vis vedlegget 142372
Kanskje jeg er ei skrulle, men jeg tror hun lukter hormonene![]()
Oi, kanskje det?Hvis du er så langt på vei at hjertet har begynt og slå kan det hende hunden hører det også![]()
De har nok helt andre instinkter enn det vi har!Morsomt at dere også merker endringer på dyra! De er jo uten tvil mer perseptive og mer i kontakt med instinktene og naturen enn oss, så det gir jo litt mening i alle fall.
Men dere, det var jo ikke meningen å ha hunden to ganger i innlegget øverst her! Hvordan får jeg redigere? Jeg kunne banne på at jeg alltid har kunnet redigere innlegg tidligere? Nå finner jeg det ikke!
Det er sant! Og ho er jo innmari finDe har nok helt andre instinkter enn det vi har!![]()
En fin hund kan ikke vises for mange ganger veit du!![]()
Flott hund! Foreldrene mine har også engelsk setterhar blitt så innmari klengete og kosesyk! Her vist sammen med den nye blubbemagen min.
Vis vedlegget 142372
Kanskje jeg er ei skrulle, men jeg tror hun lukter hormonene![]()
Når man først har settere, blir de liksom litt ekstra braFlott hund! Foreldrene mine har også engelsk setterHar hatt irsk også.
Ja, ser ut som de har samme farge også. Hvit og leverfarget?Når man først har settere, blir de liksom litt ekstra bra![]()
Ja, litt lysere i rødbrunfargen sin enn den forrige vår, men det var nok heller den som var litt mer spesiell. Mi er syv, satser på at ho holder en god stund tilJa, ser ut som de har samme farge også. Hvit og leverfarget?
Har vokst opp med masse settere og pointere i familien. Nå er det bare én på seks år igjen, men han har heldigvis lenge igjen å leve![]()
Kanskje det bare er nok et eksempel på at alle svangerskap er forskjellige? De siste par dagene har snuppa klenget litt mindre her og. Prøver å ikke tolke det for meget!Her diltet hunden noe vanvittig den gangen jeg hadde en MA! Forrige scangerskap som gikk fint diltet han ingenting, og denne gang har han diltet i begynnelsen, men har gitt seg nå så vet ikke hvordan jeg skal tolke det
Kanskje han reagerte på bekymringen min.
Kanskje det bare er nok et eksempel på at alle svangerskap er forskjellige? De siste par dagene har snuppa klenget litt mindre her og. Prøver å ikke tolke det for meget!![]()