Hunden min

Kålormen

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Sensommerbarna 2019
har blitt så innmari klengete og kosesyk! Her vist sammen med den nye blubbemagen min.
image.jpeg
Kanskje jeg er ei skrulle, men jeg tror hun lukter hormonene :p

Last edited:
Mine hunder har også blitt helt rare, de er helt forsiktige med meg og passer på meg, men klenger mest på mannen min nå, noe som de aldri har gjort før, ser at de merker at noe er annerledes med meg.

Begynte å mistenke at jeg var gravid da den ene hunden tok omveier rundt magen min når den skulle opp på sofaen, den pleier å hoppe meg rett i magen, men nå går den opp helt nede med beina mine når den vil opp til meg i sofaen (liten hund)
De siste dagene har den begynt å ligge i fanget mitt med hodet på magen, men ligger ikke lenge, før lå den på toppen av magen min hele tiden, sluttet med det en uke før forventet mens :-) dyr er rare :-P hehe merker fort at ting er annerledes :-)

Da er jeg kanskje ikke helt innbilsk da? Vi har en katt som HATER å ligge på fanget. Skal helst ligge ved siden av oss, så han kan se på oss. Nå får han ikke nok av magen min!! :) Han ligger inntil meg hele tiden, og maler mens han ligger på fanget under teppet! :D

Hundene mine er også helt tullete om dagen. Det starta før jeg i det hele tatt viste det selv =)

Vi har to katter, den ene som vanligvis er veldig kosepus unngår meg så godt han kan, mens den andre holder seg i nærheten av meg når hun er inne.. De har tydelig merket at noe er på gang :)

Dyr kjenner visstnok hormonforandringene vi gravide går gjennom, og tiltrekkes av det.. Litt usikker på om det er beskyttelsesinstinktet som slår inn :)

Pusen vår er også sånn, må ligge oppå meg hele tida :p

Morsomt at dere også merker endringer på dyra! De er jo uten tvil mer perseptive og mer i kontakt med instinktene og naturen enn oss, så det gir jo litt mening i alle fall.

Men dere, det var jo ikke meningen å ha hunden to ganger i innlegget øverst her! Hvordan får jeg redigere? Jeg kunne banne på at jeg alltid har kunnet redigere innlegg tidligere? Nå finner jeg det ikke!

Morsomt at dere også merker endringer på dyra! De er jo uten tvil mer perseptive og mer i kontakt med instinktene og naturen enn oss, så det gir jo litt mening i alle fall.

Men dere, det var jo ikke meningen å ha hunden to ganger i innlegget øverst her! Hvordan får jeg redigere? Jeg kunne banne på at jeg alltid har kunnet redigere innlegg tidligere? Nå finner jeg det ikke!
De har nok helt andre instinkter enn det vi har!:D
En fin hund kan ikke vises for mange ganger veit du!:):)

De har nok helt andre instinkter enn det vi har!:D
En fin hund kan ikke vises for mange ganger veit du!:):)
Det er sant! Og ho er jo innmari fin ;) Nå funker redigering igjen da gudskjelov. Det har irritert meg i dagesvis.

Når man først har settere, blir de liksom litt ekstra bra :)
Ja, ser ut som de har samme farge også. Hvit og leverfarget?
Har vokst opp med masse settere og pointere i familien. Nå er det bare én på seks år igjen, men han har heldigvis lenge igjen å leve :)

Ja, ser ut som de har samme farge også. Hvit og leverfarget?
Har vokst opp med masse settere og pointere i familien. Nå er det bare én på seks år igjen, men han har heldigvis lenge igjen å leve :)
Ja, litt lysere i rødbrunfargen sin enn den forrige vår, men det var nok heller den som var litt mer spesiell. Mi er syv, satser på at ho holder en god stund til :)

Her diltet hunden noe vanvittig den gangen jeg hadde en MA! Forrige scangerskap som gikk fint diltet han ingenting, og denne gang har han diltet i begynnelsen, men har gitt seg nå så vet ikke hvordan jeg skal tolke det :p
Kanskje han reagerte på bekymringen min.

Her diltet hunden noe vanvittig den gangen jeg hadde en MA! Forrige scangerskap som gikk fint diltet han ingenting, og denne gang har han diltet i begynnelsen, men har gitt seg nå så vet ikke hvordan jeg skal tolke det :p
Kanskje han reagerte på bekymringen min.
Kanskje det bare er nok et eksempel på at alle svangerskap er forskjellige? De siste par dagene har snuppa klenget litt mindre her og. Prøver å ikke tolke det for meget! ;)

Back
Topp