Hunden min er død!

**Lykke**

Gift med forumet
Hunden jeg fikk når jeg var 12 år døde igår! Hun har bodd med mamma å den andre hunden vårs siden jeg flyttet ut! Så mamma sliter mest med dette! Hun er helt knust! Hunden døde i armene hennes. Vet ikke hvorfir.. antar det er pga alderen. Hun ble 12 i november, så ble jo ganske gammel! Hun har vært så sprek å frisk.. til igår! [&o]

Datteren min sliter veldig med å forstå dette.. å gråt masse igår! Så sier hun at hun skal kose med henne imorgen sånn at hun våkner igjen! [&:] Har forklart at når noen blir veldig gamle blir kroppen veldig sliten å de sovner for alltid. Å at hun har det helt fint! Men hun er så trist stakkars! De ringte fra barnehagen nå å sa at hun satt å gråt pga denne hunden! [:(]

Huff, føler så med deg! Mistet selv min hund etter 14 år, men hun hadde kreft da.
Det er som å miste et familiemedlem.. [:(]

Stooor trøstekos fra meg og Vilde Sofie!

ååh [:o] Men hunden din ble ganske gammel den da! Huff! Triste greier! [:(] Den andre hunden er 14 år.. han er Ekstremt sprek enda! Men har vært veldig rar etter at Carma døde igår morges.. kanskje han sørger [&o]

åååh, stakkars dere. det er helt forferdelig å miste hunden sin!!
tenk på alle gode stunder, og gråt sammen :)

stoooor klem!

føler med deg :(
Mistet hunden min etter 16 år. han hadde kreft. det var nøyaktig 1 år siden. så fikk jeg en ny valp som faktisk var barnebarnet til gamle hunden min. men da hun ble 4 mnd skjønte vi at noe var alvorlig galt, og tok henne til dyrelegen. hun hadde en medfødt leversykdom, og dyrelegen sa det var best om hunden fikk slippe da hun hadde det så vondt [:(] er så utrolig trist. man blir jo så glad i disse dyra.

klem

ORIGINAL: IdaTh*

ååh [:o] Men hunden din ble ganske gammel den da! Huff! Triste greier! [:(] Den andre hunden er 14 år.. han er Ekstremt sprek enda! Men har vært veldig rar etter at Carma døde igår morges.. kanskje han sørger [&o]

Hun var en liten Papillon, de blir ofte gamle. Hvilken rase var din?
Vi hadde også en beagle, som var søs sin, den sørget veldig.. så far min kjøpte ny hund etterpå - i dag lever bare denne.

Så at både mennesker og dyr sørger er jeg bombesikker på.

uff, det er jo så vondt, som du sier er det jo ett familiemedlem. Stakkar lille janta di da, det går heldigvis over en gang men jeg vet hvor vondt det er.
sender over en trøsteklem...

Ser at mangen vet hvordan det føles ja! Emilie skal få ha med blomster å legge der hvor hunden er begravet idag! [:)] det gleder hun seg til.
Det er jo veldig trist, men jeg er glad for at hun ikke hadde det vondt før hun døde.. (tror vi).. for hun virket rolig å fornøyd sa mamma [:)]

Huff, så trist!

*trøsteklem*

Back
Topp