hunden ...bilder

LOMO*4

Glad i forumet
må vise bilder av vårt siste familiemedlem , og de koser seg med han ,så klart han får gjennomgå men han sier bra i fra når det er nok , det posetive er at ungene nå krangler om å gå ut i tur med han så nå er det veldig lett å få ungene med ut for tiden og spesielt lona som er tv slave og har vert vanskelig å slepe vekk fra tv , han er med på det meste så ser ut som han trives bra hos oss, har forsatt litt problemer med bassing og tissing inne , ellers er han den perfekte spreke ,kose familiehunden vi ønsket

han er vel ca 4 mnd nå og vi har tenkt å kastrer han , når bør dette skje ??

det er Chinese Crested Dog Powderpuff kjempe sport snill og familievenlig hund , ganske vanlig å kastere hundene her om så har jio helst fått anbefale det da [8|] jeg har ikke klippet han derfor ser den ikke ut som rasehund , og ikke skal jeg klippe han heller , syns han er nydelig som han er og håper jeg klarer å holde pelsen fin fra floker så jeg kan beholde han slik,skal ikke bruke han i utstillig kunn fam hund,

har selv hatt masse dyr siden jeg var liten jente , vi hadde også hester og ponnier osv..., altid hatt hund og katt i mitt barn og og voksen liv ,hadde 2 cavaliere og 2 katter noen år før ungene kom men eksmannen behold den ene cavalieren og den andre som jeg tok med meg døde av hjerte problemer 9 -10år gammel , en katt ble drept av nabohunden og den andre katten avlivet jeg etter moritz blei født forde jeg klarte ikke passe på han ,forde han la seg over hode på moritzbaby og han piste og dreit i barnevog,senga og alt som hadde med babyene , var så redd jeg ikke klarte å passe barna at til slutt gikk jeg til dyrelegen med han som var veldig tungt , forstår jo katten ble sjalu etter å ha lagt i sengen med meg i 10 år for så å ikke blitt sett

ønske at mine barn skal få den glede, skjønner at folk reagere at vi skaffet oss en hund når vi har så små barn men det går over alle forventninger og vi kommer oss mye mer ut med ungene , både jeg og min mann er ganke flinke te å ver aktive så me tåler godt hund også i familien , det deilige er at hunden ikke hårer , det var derfor det ble denne rasen eller hadde jeg nok hatt valgt en cavalier igjen ...men er så fornøyd og glad i denne lille voffen her han er super lett å ha med å gjøre,og tror ungene kommer te å få mangen gode minne og gleder av han

Han var kjempesøt[:)]

Men hvorfor skal du kastrere han? De fleste hunder endrer adferd når de blir kastrert og det er ikke alltid de blir roligere, noen blir mer hissige og. Ville aldr kastrert en hund om det ikke var et ptoblem med den og aldri når han er så ung, han er jo bare ungdommen.

Back
Topp