Hundemat

bruker royal canin sitt fòr sånn for egen rase[:)]
 
Bruker labb jeg og,er fornøyd med det jeg, også får han vom, kjøttdeig eller kylling.

Vi brukte opprinnelig eukanuba men magen hans var alltid dårlig, så måtte gå over på eukanuba intestinal, da var det litt bedre, men så overnattet han noen uker hos foreldrene mine og fikk labb og da var magen utmerket. Så nå bruker vi labb og han har vært helt frisk, vi pleide å være hos dyrlegen hvertfall 1 gang i mnden.

også får han dr.baddakys fiskeolje over maten
 
Jeg gav Eukanuba. Ville ha holdt meg langt unna Labb og andre hundefor som feks fåes kjøpt i butikk..

Vet ikke hvor du bor jeg.. men jeg handlet alltid hundematen i Sverige.. sparte noen kroner på det[:)]
 
ORIGINAL: Minnie87

bruker royal canin sitt fòr sånn for egen rase[:)]


Vi og.
 
ORIGINAL: MilliVanilli

Royal canin, spesialfor til rasen[:)]
 
her bruker vi Troll hundefor
 
Royal canin, kjempe fornøyd[:)]
 
Royal Canin
 
Spesific. Er for hunden med sensitiv hud og betennelser i huden (eller noe sånt[8D])

Eneste han tåler greit[;)] Han er allergisk mot midd, støv og gresspollen. Så han klør og får sår. Så greit å gi han mat som muligens hjelper litt[8D]
 
ORIGINAL: Gitte__

Spesific. Er for hunden med sensitiv hud og betennelser i huden (eller noe sånt[8D])

Eneste han tåler greit[;)] Han er allergisk mot midd, støv og gresspollen. Så han klør og får sår. Så greit å gi han mat som muligens hjelper litt[8D]


Labradoren vi hadde var også veldig allergisk mot mye rart, hun fikk spesific. Nesten 800,- for 15kg. Fytti bikkja det var altfor dyrt!
 
Jeg forer på Royal canin som hovedfor! [:D] Kjempefornøyd og gjort det så lenge jeg har hatt hund - som begynner å bli endel år nå [:)]

I tillegg kjøper jeg vom og hundematpølser, eller en blokk med Norwegian polar!

Ogsåååååååååå får de kjøttdeig, middagsrester++ som jeg blander i tørrforet på kvelden! [:D]

Aldri hatt hudproblemer (har nakenhunder) aldri røyting (der de har hår [:D]) Og de er fiiiiiiiiiine i munnen og har normal avføring!
 
Troll Extreme.

Og vom og hundemat.[:)]
 
ORIGINAL: Fly

Vi forer med Pro Plan som tørrfor, og er super fornøyde med det.


Samme her [:D]
 
ORIGINAL: LillianneLie

Bruker Hills - advanced fitness eller noe sånn (kjøpt på dyrebutikk, 270 kr for 3 kg) [:)] Og litt våt mat blanda inni av og til. Vår røyter også veldig mye så burde kanskje bytta til en med mer omega 3 og vitaminer, men han er så kresen. Liker bare den...Vom og hundepølser? Trodde det var bedre for hunden med skikkelig tørrfor jeg? Hvilken type hundepølser er dette da?[:)] Og Vom?


Kjøp salmon oil på dyrebutikken[:)] (Lakseolje eller hva det heter på norsk.) Inneholder masse omega 3. Flytende, som du bare heller over tørrforet like før servering.

PS. Hill's kjører ofte kampanjer 399,- for 12kg hundefor.(Voksen)
 
Back
Topp