Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ^Yakine^
Vom og hundemat. www.vomoghundemat.no
ORIGINAL: Enaj
ORIGINAL: Fru Riskorn
Mer skal det ikke til før du er en sånn uoppnåelig perfekt hundeeier i mine øyne[;)]
Det er ikke så uoppnåelig med råföring, Boxer`n min har ikke fått tørrför på 1 år hun og både bikkja, pelsen, røyting, bæsjen ja egentlig alt har blitt 81 ganger bedre.
Bruker vom&hundemat pølsene som basis med litt slakteavfall og bein innimellom, f.eks i dag fikk hun en halv pølse vom&hundemat, 1 kraftbein og litt svinelever.
Stikker innom slakter`n ny og ne å henter slakteavfall, kjøttbiter, bein og innmat.
Anbefaler ikke tørrför i det hele tatt!!
Men anbefaler deg å råföre hunden din, gi den f.eks pølsene fra vom&hundemat eller rått kjøtt, alt fra høner til innmat, har du en slakter i nærheten har du sikkert mulighet til å få mye billig kjøttrester og slakteavfall derefra.
ORIGINAL: Fru Riskorn
Mer skal det ikke til før du er en sånn uoppnåelig perfekt hundeeier i mine øyne[;)]
Det er ikke så uoppnåelig med råföring, Boxer`n min har ikke fått tørrför på 1 år hun og både bikkja, pelsen, røyting, bæsjen ja egentlig alt har blitt 81 ganger bedre.
Bruker vom&hundemat pølsene som basis med litt slakteavfall og bein innimellom, f.eks i dag fikk hun en halv pølse vom&hundemat, 1 kraftbein og litt svinelever.
Stikker innom slakter`n ny og ne å henter slakteavfall, kjøttbiter, bein og innmat.
ORIGINAL: Fragglen Vips
va anbefaler dere? Prøvd labb og eukanuba, men hunden vår røyter, flasser i pelsen, ingen glans, og bæsjer myye...[8|] Og da får han den mengden han skal ha etter str og vekt. Og han er så tynn uannset hvor mye han spiser.. Begynt og gi han litt mer enn det han skal ha nå[>:] Men ribbeina hans syns så godt jo[8|] Er en standar dachs..

ORIGINAL: Nieuw
Men anbefaler deg å råföre hunden din, gi den f.eks pølsene fra vom&hundemat eller rått kjøtt, alt fra høner til innmat, har du en slakter i nærheten har du sikkert mulighet til å få mye billig kjøttrester og slakteavfall derefra.
DET SKAL DU IKKE GJØRE ! BESTE MÅTEN Å ØDELEGGE MAGEN TIL EN HUND PÅ !
ORIGINAL: Labambie
Har du prøvd å knekke ett egg i tørrforet? Det var trikset når det gjaldt pen og blank pels den gangen foreldrene mine drev mye med hundeutstilling..
ORIGINAL: fersken1Du skal IKKE gi hund grovt brød, men kan gi fint isåfall (personlig ser jeg ikke vitsen). Begynner hunden din å fise og du liker det, så fortsett med brød.
du burte prøve å ha cultura naturell i maten det hjelper på magen. min hund elsker det. gi han heller en brød skive med leverpostei det også går bra[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: NieuwLattelig dumt å skrive. Hva forterekker ulven..gress?
DET SKAL DU IKKE GJØRE ! BESTE MÅTEN Å ØDELEGGE MAGEN TIL EN HUND PÅ !