Hundefor anbefaler dere?

du burte prøve å ha cultura naturell i maten det hjelper på magen. min hund elsker det. gi han heller en brød skive med leverpostei det også går bra[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: ^Yakine^

Vom og hundemat. www.vomoghundemat.no

The best ever!!!..hunden digger det,blander et av måltidene med royal canin

Royal Canin Sensitive

UTEN TVIL

Beste for våre 3 sensitive hunder.

Eukanuba!! [:)]

ORIGINAL: Enaj

ORIGINAL: Fru Riskorn

Mer skal det ikke til før du er en sånn uoppnåelig perfekt hundeeier i mine øyne[;)]

Det er ikke så uoppnåelig med råföring, Boxer`n min har ikke fått tørrför på 1 år hun og både bikkja, pelsen, røyting, bæsjen ja egentlig alt har blitt 81 ganger bedre.

Bruker vom&hundemat pølsene som basis med litt slakteavfall og bein innimellom, f.eks i dag fikk hun en halv pølse vom&hundemat, 1 kraftbein og litt svinelever.

Stikker innom slakter`n ny og ne å henter slakteavfall, kjøttbiter, bein og innmat.

Bein kan han ikke spise pga han blir totalt forstoppet.. Fett får han diarè av, så tørr ikke gi han slike ting...[&o]

Anbefaler ikke tørrför i det hele tatt!!

Men anbefaler deg å råföre hunden din, gi den f.eks pølsene fra vom&hundemat eller rått kjøtt, alt fra høner til innmat, har du en slakter i nærheten har du sikkert mulighet til å få mye billig kjøttrester og slakteavfall derefra.

DET SKAL DU IKKE GJØRE ! BESTE MÅTEN Å ØDELEGGE MAGEN TIL EN HUND PÅ !

ORIGINAL: Fru Riskorn

Mer skal det ikke til før du er en sånn uoppnåelig perfekt hundeeier i mine øyne[;)]

Det er ikke så uoppnåelig med råföring, Boxer`n min har ikke fått tørrför på 1 år hun og både bikkja, pelsen, røyting, bæsjen ja egentlig alt har blitt 81 ganger bedre.

Bruker vom&hundemat pølsene som basis med litt slakteavfall og bein innimellom, f.eks i dag fikk hun en halv pølse vom&hundemat, 1 kraftbein og litt svinelever.

Stikker innom slakter`n ny og ne å henter slakteavfall, kjøttbiter, bein og innmat.

Gir du da noe for slakteravfallet?

Vi begynte med Labb som vi fikk fra oppdretter, men det var IKKE bra for vår hund. Han flasset og var matt i pelsen...
Vi byttet til Hills etterhvert, og er storfornøyd med det! :) Anbefales på det sterkeste!
For å hjelpe mot tørr hud/flassing kan det være lurt å gi litt fiskeolje over maten.

Har også hørt at hvis det er lenge siden hunden har fått ormekur, så kan de bli litt flassete.

Håper du finner mat som passer hunden din snart:)

sportsman!!!!!!!!! knallbra for. brukte royal canin før, men har bytta til sportsmann. vi hadde akkurat samme problemet som deg med labb-foret(bare bæsj av det jo!)

sjekk ut linken: http://www.njff.no/portal/page/portal/njff/jakthund/jakthund_nyhet?element_id=28787471&displaypage=TRUE

lykke til:)

ORIGINAL: Fragglen Vips

va anbefaler dere? Prøvd labb og eukanuba, men hunden vår røyter, flasser i pelsen, ingen glans, og bæsjer myye...[8|] Og da får han den mengden han skal ha etter str og vekt. Og han er så tynn uannset hvor mye han spiser.. Begynt og gi han litt mer enn det han skal ha nå[>:] Men ribbeina hans syns så godt jo[8|] Er en standar dachs..

Labb inneholder for det meste vegetabilske produkter. Så er ikke så mange hunder som fungerer på det i lengden...

Eukanuba er et godt fôr for mange hunder. Men, siden du har en dachs, ville jeg nok anbefalt deg Pro Plan. Du får kjøpt det i de fleste dyrebutikker, antageligvis har de det samme sted som du har kjøpt eukanubaen. Det er et for med litt mer energi i. For pelsen kan du også prøve Dr.Baddakys fiskeolje, som du også får kjøpt samme sted.

Gi det et par mnd, er det fortsatt like ille, kan du tilsette litt b-vit i fôret, evnt gi han en b-vitamin sprøyte.

ORIGINAL: Line Lavendel

Royal Canins breed foret anbefaler jeg, det er tilpasset hver enkelt rase! Og dr.baddakys fiskeolje![:)]

Dette er et supert råd! Hadde selv brukt RC om ikke den ene hunden nekter å spise det..for harde kuler. Så jeg bruker Hill's.

Her bruker vi vom og hundemat som fullfor på alle våre hunder og har ikke før jeg begynte med det vært fornøyd med noe hundefor[:'(]
Vom og hundemat er det beste jeg kan gi mine hunder!!!

Vom & hundemat(frossen mat)
Pro plan med laks

Det bruker vi. 50/50 og veldig god pelsforebyggende.

ORIGINAL: Nieuw

Men anbefaler deg å råföre hunden din, gi den f.eks pølsene fra vom&hundemat eller rått kjøtt, alt fra høner til innmat, har du en slakter i nærheten har du sikkert mulighet til å få mye billig kjøttrester og slakteavfall derefra.

Bare lurer på hvorfor du mener dette?

ORIGINAL: Labambie

Har du prøvd å knekke ett egg i tørrforet? Det var trikset når det gjaldt pen og blank pels den gangen foreldrene mine drev mye med hundeutstilling..

Jeg ga han faktisk et rått egg i går kveld pga jeg har hørt det skal hjelpe på kattepels, så jeg tenkte og prøve det på hund og[:D]

ORIGINAL: fersken1

du burte prøve å ha cultura naturell i maten det hjelper på magen. min hund elsker det. gi han heller en brød skive med leverpostei det også går bra[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Du skal IKKE gi hund grovt brød, men kan gi fint isåfall (personlig ser jeg ikke vitsen). Begynner hunden din å fise og du liker det, så fortsett med brød.
Brød legger også seg som film på hundetenner, så bruk tannbørste hverdag for å unngå tannproblemer for hunden.
Brød er for mennesker, men ulven ville nok helst gått for kjøtt den da.

Royal Canin får våres hund, og vom inni mellom[:)] HU har kjempe fin pels, hu ser bra ut og det er det beste fòret vi har prøvd til nå...
Men det er IKKE bra å holde på å skifte fòr helle tiden, for da blir hunden bare kresen og da har du et problem..
har hørt MANGE historier siden jeg jobber på dyrebutikk, og det bruker for det meste i bunn å grunn å være eigeren sin feil[:)][;)]

jeg bruker hils, men hunden min er så sær han liker ikke noe for, prøvd alt, vom er han veldig glad i, men for mye av det gjorde at han lukta så vondt og ble rundere enn han skal være, men vom innimellom skader ikke.

ORIGINAL: Nieuw

Lattelig dumt å skrive. Hva forterekker ulven..gress?

Back
Topp