hunde problemer..

soljenta2

Andre møte med forumet
Hei!

Lurte på om noen har noe tips om hvordan jeg får hunden min til å slutte å tisse inne?
hun er 2.5år gammel, er egentlig stueren for en god stund siden, men er begynt å tisse inne hver natt nå...
tror ikke hun har blærebetennelse, for går ikke ofte på do på dagtid enn ellers, er bare at hun er begynt å tisse på natten... noen som vet hva det kan være eller hva jeg kan gjøre..?
jeg har termin om 3 uker, kan det være at hunden har skjønt at noe skjer snart og av den grunn reagerer med tissing? har begynt å bli strengere med henne nå siden vi snart får baby, kanskje hun er forvirret/stresset?

Kan godt hende hun merker at det er noe som holder på å skje.

Jeg vet at noen legger ut avispapir som hunden kan tisse på, og så tar de det lenger og lenger mot utgangsdøren, men det er vel heller når de er valp og skal lære seg å bli stuerene.

Vårt problem med hunden vår, er at han aldri vil komme inn, så har heldigvis ikke noe tisseproblem her i huset

Håper noen kan komme med ett godt råd til deg, for det er slitsomt når det er sånn

Den skjønner helt sikkert at noe er i gjæret tenker jeg. Gå ut med det rett før dere går til sengs om kvelden å med en gang dere står opp om morgenen. Ikke kjeft, da får den bare oppmerksomhet.
Prøv også å gå ut flere ganger på kvelden (oftere enn vanlig) slik at blæra ikke er halvfull/full når det blir natt.

Siden du har termin ganske strax, så kanskje jeg ville sendt ut gubben, om du har det...

Back
Topp