Hund :)

Mammatil2ogGRAVID

Forelsket i forumet
Hvilken hund har dere jenter?
Har ei mega søt golden retriver tispe som blir 2 år i mai :)

Når man bor i blokk, 4. etasje uten heis så er kjæledyr ganske så uaktuelt. Her har vi kun hybelkaniner, og det i bøtter og spann innimellom[;)]

vi har en jack russel terrier hanne på 1 år og 4 mnd

Har to Papilloner! En på 2,5 år, og en på 7 mnd! Herlige småtasser!!

Og "Gamla Mi" bor igjen med foreldrene mine.. Hun var gammel allerede når jeg flyttet ut, og er med pappa på jobb hver dag, så hun koser seg hos de.. Det er en Border Collie tipse! Nyydelig jente!

Vi har 2 irsk settere... Fuglehunder!!!! Bruker de på jakt!!!
Ei på 4,5år og en hann på 5mnd [:D]

har bare katter og kaniner jeg[:)]

Jeg har 3 katter, 2 undulater og 2 akvarier. Men skal bli kvitt de 2 akvariene.

En deilig whippet-hanne på 4 år[:D]

vi hadde værdens snilleste blandingshund.
blanding av bodercolli og labrador[:)] (vet ikke helt åssen man skriver de navna)[8D]
men måtte desverre avlive han i sommer pga han beit minsten i huset[:(]
hadde aldri trodd han kom til å gjøre noe sånt, men virket som han ikke hadde det noe greit med seg selv på slutten.
han stresset mye.
bonzo blei bare 3 år[:(]
savner han, men kunne ikke gjort noe anderledes når han beit minsten.
det er ikke akseltabelt å ha en hund som biter.

men vi har to katter da.
mamma og sønn[:D]
har lyst på en kanin, kansje neste år. er jo stas for minsten tenker jeg med en kanin[:)]
men har lyst på hund også igjen da, men for vente til ungene er litt større[:)]

Har to tibetanske spanieler, far og sønn. KJempeherlige. Å så fikk vi oss to kaniner i sommer, veldig koslig, og snuppa er med å mater de å steller de. stor stas[:)]

ORIGINAL: camillajenta86

blanding av bodercolli og labrador[:)] (vet ikke helt åssen man skriver de navna)[8D]
hadde aldri trodd han kom til å gjøre noe sånt, men virket som han ikke hadde det noe greit med seg selv på slutten.
han stresset mye.

men vi har to katter da.
har lyst på en kanin, kansje neste år. er jo stas for minsten tenker jeg med en kanin[:)]

Det der tenke eg masse på... Men tror aaaaldri i verden våre hunder blir å gjøre nåkka sånt, men man vet aldri!!!! Er litt skummelt....

Trasi for dåkker at han beit minsten[:(] Men eg har samme oppfatning som deg, at det ikkje e akseptabet å ha hunder som biter!!!

Chihuahua hann på 1 år[:)]

ORIGINAL: LiBe

ORIGINAL: camillajenta86

han stresset mye.

men vi har to katter da.

Det der tenke eg masse på... Men tror aaaaldri i verden våre hunder blir å gjøre nåkka sånt, men man vet aldri!!!! Er litt skummelt....

Trasi for dåkker at han beit minsten[:(] Men eg har samme oppfatning som deg, at det ikkje e akseptabet å ha hunder som biter!!!

ja det er noe med det at man skal ikke stole 100% på en hund, eller dyr generelt.
men man vil jo ikke tenke at sin egen hund skal gjøre noe sånt.
i alle fall ikke når de er så snille.
men jeg var alltid obs med minsten og hunden. passa på at minsten var snill med han, men går ikke ann å unngå ha minsten vil leke med han.
håper ikke jeg oppleber det igjen!
vi fikk jo denne hunden av mamma og pappa når han var et år. de kunne ikke ha han lenger pga en annen hund de hadde fløy på han. så vi valgte å ta han i mot siden vi hadde et godt forhold til han fra før.
men neste gang skal vi ha hunden fra den er valp.
mange ganger tenker jeg at det kan jo ikke være lett for en hund når det plutselig komme en baby i familien.
tror det mange ganger kan være lettere å få hund etter man har fått unger. da er jo hunden vant med det fra første stund.[:)]

vi har 3 katter som vi er virkelig glad i. Så har vi tenkt over at vi gjerne vi skaffe oss en hund og da tenker vi på en Breton, siden den skal brukes til fuglejakt og denne hund skal nok gå bra sammen med andre dyr og barn. Men det er ikke aktuell for tiden, tror dette er noe som vi må utsetter inntil vi har nok tid for det

fikk oss kattepus og kvalp i juni so begge er små enda...utruli kjekt å ha dyr igjen, voks opp med hund og katt.. ekstra stas er de at dei er verdens beste venna  utruli underholdande å sjå på.. hehe ellers ha eg to hester og den eine skal ha føll!! så de blir hektisk her til våren!!! men spennande!!

Vi har ein staffordshire bullterrier og han e heilt nydelig og herlig =) <3 fortsatt valp då.. e snart 7mnd gammal. Den rasen skal vera veldig flinke me barn og da har vi allerede merka og, so e ikkje nåke beskymra i da heile tatt for kordan da skal gå når vi får et nytt familiemedlem i hus <3 [;)] trur da kjem til å gå so bra atte.. Glede meg!

Skjønne gutten vår Conan <3 som vi e soooo gla i <3 <3 <3

vi ser på boxer hunder, og hvitegjeterhunder. :)
men ser vel ut til at vi får boxer først då... :P

Vi har en 4 år gammel fuglehund blanding[:)] verdens snilleste, men har masse energi...

Er en hannhund, men han finnes ikke aggresiv, så jeg håper det går bra når bebisen kommer...

Er veldig spent på hvordan det skal gå, for han er ikke særlig vant med barn, og kan være ganske voldsom når han er oppspilt.. hmm...

Back
Topp