**To tette**
Glad i forumet
vet ikke om dette er rette plassen, men er det noen som har erfaring med yorkshire terrier?
ønsker å høre noens syn på rasen. Takk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har en yorkshire terrier. Vi har klippet vår så er ikke mye pelsstell, er veldig rolig å fin han, bjeffer når det kommer folk, men er absolutt ikke noen "gneldrebikkje" er litt hva man gjør det til selv. Er litt stae men ikke kjempe vanskelige å lære ting. Også er våres ihvertfall kjempeglad i barn![]()
Så bra å høre! Jeg har to barn på 3,5 og 5 år. Vi har så lyst på hund, men vi vil ha en liten siden jeg er alene med barna myeså har jeg hvert å sett på en yorkie valp, å ville bare høre noen erfaringer før jeg sa ja ;-)
Husk at en liten hund kan kreve like mye som en stor hund![]()
Vi har flere av dem i nabolaget, hissige små krek, hele gjengen. Gneldring og skinnangrep hver gang jeg passerer dem med mine hunder, og jeg sørger alltid for å være på andre siden av gaten ettersom jeg har tre stk og det kan oppfattes som ganske truende for en enslig hund.
Kjøp en sheltie, de er lettlærte og milde. De kan gneldre de og, hvis de ikke får nok stimuli, men de er ikke så hissige som terriere generelt kan være.
Sier meg helt enig!!Vi har flere av dem i nabolaget, hissige små krek, hele gjengen. Gneldring og skinnangrep hver gang jeg passerer dem med mine hunder, og jeg sørger alltid for å være på andre siden av gaten ettersom jeg har tre stk og det kan oppfattes som ganske truende for en enslig hund.
Kjøp en sheltie, de er lettlærte og milde. De kan gneldre de og, hvis de ikke får nok stimuli, men de er ikke så hissige som terriere generelt kan være.