Jeg liker det ikke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rumpeslikk= ecoli.Synes katter er mye ekklere en hund. En hund har i motsetning til det mange tror en ganske ren munn bakteriemessig får vi mennesker i oss flere farlige bakterier en en hund som vasker seg selv i rumpa. Synes det er ekklere når de stapper penger mobil nøkkler O.l inn i munnen en om en hund gir en kjærlig kyss i det den går forbi.
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Hvilket oppegående menneske sitter og klør seg i ræva? Hvis du sikter til bakterier i form av ecoli så vil det si at en person tar hånden ned i buksen og trusen og klør seg i rumpa? Voksne mennesker driver da vel ikke på sånn? I så fall er det noe som ikke fungerer som det skal der oppe. Og selv om man kommer i kontakt med baterier via nøkler, håndtak osv betyr ikke det at det ikke er ekkelt at en hund slikker barn i fjeset. Er da vel ingen som lar barna sine slikke hundeleker eller hundebæsj for å ta det litt på spissen og sier "jaja, de spiser jo sand i bhg". Det er ikke alt man kan beskytte barn mot, men når mitt barn spiser sand eller prøver å spise en brødskive som har falt på gulvet sier jeg nei, den brødskiven er slitten så da kaster vi den og smører en ny.Det er det også når noen klør seg i ræva etter å ha tørket seg dårlig og tatt på nøkler eller mobil.
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app