Hund som slikker i ansiktet

Ponyta

Elsker forumet
Syns du det er greit at hunden slikker barnet eller deg selv i ansiktet? Er det ekkelt? Eller tenker dere hunden sin tunge er ren...

Nei det er ikke greit, misliker det sterkt for vet aldri hva hunden har hatt tunga borte i..

Hunden slikker seg selv over alt, synes ikke det er greit. Og det er helt ufyselig når noen lar hunden slikke seg selv på/inni munnen!
Lar hunden slikke meg på hendene, men da vasker jeg de etterpå før jeg tar på andre ting!

Det hadde ikke vært greit. Æsj.

Vår hund får ikke slikke i ansiktet nei.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det er ikke greit.
Jeg har hørt at hunder gjør dette for å vise at de er underlegen til den personen den slikker, men jeg synes det er ufyselig kvalmt :P

Jeg syns det er veldig ekkelt. Liker heller ikke at de slikker på hendene, men det skjer jo oftere enn ansiktet. Da er det håndvask raskt etterpå.

Nei det er litt ekkelt. Det hender han gjør det - når han blir super ivrig:) men prøver å unngå det. Hender er greit hvis jeg vet at vi får vaska oss godt med én gang etterpå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmmm.. Jeg er ikke så nøye på det jeg.. :p han slikker ALDRI inni munnen. Slikker på nesen innimellom. Jeg synes det er koselig om han slikker meg på føttene, hendene, eller slikt, han "koser" jo med meg tilbake :) synes det er ubehagelig i ansiktet, men lar han gjøre det av og til for å "godta" kommunikasjonen. til en baby er det uaktuelt!

Har ikke hund, men syns det er ekkelt! Blir rar i magen når jeg ser hunder slikke små barn i ansiktet. Nei, æsj!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikke hund, men synes alltid det er veldig ekkelt når jeg ser hunder slikker folk i ansiktet, blir kvalm!

Nå som jeg er gravid får ikke hundene slikke meg i ansiktet, bortsett fra kanskje rett under haken. Utenom det er jeg ikke så nøye på det så lenge de ikke slikker rundt/på munnen. Og hvis det skjer så er jeg ikke hysterisk, har hatt hund i x antall år og har ikke tatt skade av det :) Kommer nok til å unngå at de slikker babyen i ansiktet, men om de vil vaske på hender/føtter osv er det helt greit, og når barnet blir større får det være det samme, da får h*n styre det selv så lenge det ikke er voldsomt. Klart det er grenser for alt. Men om barn kan gå og spise sand i sandkassa og plukke skivene opp fra bakken, så tror jeg de takler et hundekyss i ny og ne også :)
De er veldig glad i å vaske aaalt, og tær er spesielt populært :) Babytær er rene delikatessen hehe.

Har ikke hund og synes det er ekkelt når jeg besøker venner med hunder som skal oppi fjeset å sleike!

Jeg syns det er ekkelt! Men minstemann her skal absolutt susse på bikkja til svigers, så da blir det slikking da..

kan bare ta utgangspunkt i de hundene jeg har hatt og de har ikke hatt lov til det!
generelt liker jeg ikke hunder som slikker mye!
og når man tenker på alt det rare en hund kan få i seg er det ganske ekkelt!

Synes katter er mye ekklere en hund. En hund har i motsetning til det mange tror en ganske ren munn bakteriemessig får vi mennesker i oss flere farlige bakterier en en hund som vasker seg selv i rumpa. Synes det er ekklere når de stapper penger mobil nøkkler O.l inn i munnen en om en hund gir en kjærlig kyss i det den går forbi.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Back
Topp