Hund og mugg

Foxy84

Gift med forumet
Jeg tok med bikkja til mine foreldre stad, de har vært på ferie i 16 dager, og i skålen han der lå det tørrfor, men med litt spaggeti(saus etc) men før jeg rekker å se hva han driver med har han spist mye av dette, men en stor klump ble igjen, og det var da jeg så at det var mugg på maten.

Finner ikke så mye om det på nett...men bør jeg kontakte veterinær?

Jeg tror at i magen til bikkjene er det så surt miljø at det dreper alt som kommer ned dit, og tviler på at hunden din har blitt syk av muggen.
Her spiser de ihvertfall "rått og røti" uten å bli dårlige. Tror ikke de har spist så mye "ren" mugg, men du verden så mye rart de finner rundt omkring..

Du får følge med på formen hans, og om han blir litt uggen så skader det ikke å ringe veterinæren ;) 

bikkja her har slukt i seg mye rart i et uoppmerksomt øyeblikk, litt mugg gjør han kanskje litt løs i bajsen men ikke noe mer. Se det litt an du:)

Du kan ringe en VET og høre, men jeg tror ikke det er farlig. min mor ga hundene gammel leverpostei med litt mugg i, de ble så mye som 15 år og 1 fremdeles i live=P 10 år gammel er  hun=) 

Og mutter har gitt dette mange ganger. Tar bort det verste da =P

Back
Topp