Hund i juleselskap?

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Tar dere med hunden om dere skal i juleselskap hos andre? Forventer dere at det er greit?
Ønsker du ag dine gjester tar med seg hunden om de skal i juleselskap hos deg?

Jeg hadde ikke tatt med hund uten å ha klarert at det er greit for de vi kommer til.

Skal ha med hunden min til moren min ja, han er stadigvekk med dit og broren hans bor der, så der vet jeg at det er greit:) jeg er veldig glad i dyr så jeg hadde ikke hatt noe imot at folk hadde hatt med hundene sine hit på feiring:) det blir bare litt mye om svigermor tar med alle sine da hun driver oppdrett hehe:p

Det bør i så fall avtales på forhånd. Jeg hadde vært overlykkelig om noen tok ned seg hunden sin, men er jo ikke alle son er så glad i hubder som meg.. Noen son komner kan jo være allergiske osv og.. :)

Nei, det ønsker jeg ikke. Men ta gjerne med katten :D

Tar gjerne med og får besøk av hunder den dagen vi har hund og hus i boks :) Selvfølgelig skal det avtales på forhånd, og ikke hvis noen er redde eller allergiske. Ser ingen grunn til at det skulle vært galt, så lenge hunden er rolig og grei

Min mor tok med hunden sin til oss en jul, selv om vi sa klart ifra sikkert 15 ganger at det fikk hun IKKE lov til. (Pga katten og fordi den ikke eier oppdragelse. Tisser inne og spiser på alt.).
Endte opp med at vi lukket ham nede i kjelleren. :p

Det må avklares på forhånd; hvis det skal være greit.

Har man spurt og avtalt på forhånd er det greit, men man kan ikke bare komme med hunden uten å ha snakket om det og forvente at det er ok. Jeg hadde i hvert fall blitt rimelig irritert om det hadde skjedd her i huset.

Foreldrene mine kan ikke ta med hunden hit på julaften siden vi leier og ikke kan ha hund her. Men når vi får eget er den selvsagt hjertelig velkommen. På samme måte som vi kunne tatt med hund til foreldrene mine

Vi er hundefamilie så alle tar med hundene sine. Mamma har 6 stykker i år (fikk et kull på 4) broren min har to stykker men de er så store at vi regner den som 4 hunder og så er det våres, men han er dum i hode så han blir alltid stående i leiligheten til pappa da han ikke skjønner at broren mine sine hunder behøver bare å åpne kjeften så er han borte! ;) men ja vi alle tar med disse til pappa på julebesøk!

Vi tar ikke med hundene når vi feirer med svigers, som bor borti veien. I år skal vi på andre siden av landet, da blir det så klart noe annet.
Avtaler ALLTID om hunden/hundene skal bli med noe sted.

Vi har dem stort sett med overalt. Men om vi ikke skal til nærmeste familie og nære venner som enten har hund selv og derfor mulighet for lek i hundegård ol, eller som vi har avtaler med på forhånd, spørr vi alltid om det er greit. Hvis ikke har vi dem ikke med.

Vi har ikke hund. Men de andre i familien som har hund sender oss alltid en mms med bilde av hunden der den spør pent om lov til å bli led :p er jo et familiemedlem etter min mening så selvfølgelig skal den få bli med :)

Vi har ikke hund, og jeg hadde ønsket at noen tok med hunden sin til oss. Men er jo selvsagt lov å spørre, det skader ikke. :)
Har vært redd for hunder tidligere, men nå er det mer det at jeg synes hunder lukter vondt og hadde ikke likt å ha en hund som lukter og røyter hjemme hos meg selv. Og ja da, jeg vet at ikke alle hunder røyter eller lukter ifølge eierne deres, men for meg som utenforstående så lukter alle hunder :p

Alle er velkomne til å ta med hunden sin hitt. Men nå har jeg 2 stk. Tar selv ikke med hundene uten å spørre

Ikke uten å avtale på forhånd.
vil helst ikke ha besøk av flere hunder her om det er et litt større selskap. Blir for mye herjing i vår lille stue. Men ellers er det bare koselig.

Min hund blir litt stresset av for mange på en gang og, så han har det best hjemme alene om vi skal i selskap:)

Back
Topp