Hun var mamma

fruktbar

Elsker forumet
Mamma, er du ikke glad i meg lenger?
Jeg knuste krystallbollen din mamma,
hvorfor kjefter du ikke på meg?
Mamma, hvorfor susser du meg ikke lenger?
Kan du ikke bare si noe, bare smile litt?
Mamma!!
Elsker deg mamma!
Mamma!!

Guttungen ser mamman lyse opp, og forlater rommet.
Hun kommer ikke tilbake, hun har tatt poenget.
Når guttungens ord, som engang var livet hennes, ikke betydde noe, ville hun ikke leve lenger.

Hun var mamma, noe annet kunne hun ikke leve med.

Hm?[:-]

huff[X(]

ORIGINAL: Fjollebolle

Den ble for dyp for meg... noe deprimert-greier?

Det slo meg og... Skjønte ikke mye..

Syntes bare det var så trist [:o]

Uff[&o][&o][&o][&o]

Asså.. jeg skjønte den tror jeg[8D] Men ikke hvorfor hun "lyste opp". Da så jeg for meg at hun ble glad..?[:-]

ORIGINAL: Froskegele

Det slo meg og... Skjønte ikke mye..

Når hun ikke syntes det var stas å høre at ungen var glad i henne så ville hun ikke leve lenger? [:(]

Ikke meg som har det sånn, bare så det er sagt [;)] Ville bare dele det med dere..

ORIGINAL: ©Smartass

Asså.. jeg skjønte den tror jeg[8D] Men ikke hvorfor hun "lyste opp". Da så jeg for meg at hun ble glad..?[:-]

Glad fordi hun endelig fant en løsning??

ORIGINAL: fruktbar

ORIGINAL: ©Smartass

Glad fordi hun endelig fant en løsning??

Sært..

Men bortsett fra det. Huff[X(]

ORIGINAL: BølleBella

Når hun ikke syntes det var stas å høre at ungen var glad i henne så ville hun ikke leve lenger? [:(]

Sånn jeg tolket det hvertfall [:o]

Det må være en utrolig forferdelig følelse!!! At ungen din sier at h*n elsker deg, og man føler ingenting.. [:(][:(]

Det må være en utrolig forferdelig følelse!!! At ungen din sier at h*n elsker deg, og man føler ingenting.. [:(][:(]

Ja,det er akkurat så forferdelig at man ikke vil leve lenger[&o]

Huff... Stakkars mor og STAKKARS unge..

ORIGINAL: fruktbar

Ikke meg som har det sånn, bare så det er sagt [;)] Ville bare dele det med dere..

Skjønte det da, og skjønner jo at den er trist, men synes det ble så bakvendt med "hun lyste opp... bla bla bla"...

Folk som er deprimerte og som tilslutt finner ut at de skal ta livet av seg pleier ofte å være i veldig godt humør når de har funnet ut at de skal ta livet sitt.

Back
Topp